KÜLÖN OLDALAK ! Ébresztő Filmek Írások ! WAKE UP!

2013. április 21., vasárnap

Itt vannak a valódi merénylők? Hétfőig kapott haladékot az amerikai kormányzat, hogy elmondja az igazságot !


A médiában folyik gőzerővel a propaganda - ahogy az előző cikkben írtam és megjelent a Domestic Terrorist kifejezés, a "terroristák köztünk élnek" szlogen pontosan úgy, ahogy várható volt.
A lényeg nem ez lesz.... NEM az a testvérpár, akiről majd bedobnak ezt-azt a médiának. Ebben a fontos a PSY-OP hadviselés a lakosság elméjének és hangulatának trenírozására.

Élőben nézem és hallgatom a Boston környéki TV és rádió adását. Mindenki, aki nyilatkozik, teljesen pozitív véleménnyel van a srácról, tanárai ismerősei.... Példás gyerek, másodéves orvosnak készülő hallgató...stb... Szükségállapot közeli helyzet, ilyet még senki nem látott.....nyilatkozik mindenki.... a teljes tömegközlekedést , TAXI-hálózatot felfüggesztették egész Boston területén, speciális kommandós egységek kutatják át a lakásokat sorban ....természetesen házkutatási parancs már régen nem kell......

Kis túlzással, de nincs a rendőrségnek, FBI-nak vagy a DHS-nek olyan egysége, mely ne lenne ott a helyszínen Watertownban. Az Arsenal Street le van zárva és gyakorlatilag egy "hadsereg" zárta körbe a lakóépületeket.  Tamerlan Tsarnaev halott, lelőtték a rendőrök....Dzokhar menekül.....  Majd este egy csónak alatt infravörös drón kamerával ! megtalálják őt is. Ezek a hivatalos információk....illetve majdnem, hiszen "drone" helyett helikoptert illik mondani a hírekben. 

"Halott ember nem mesél..." - tartja a mondás---- Aki meg tudna, az inkább lenyeli a saját nyelvét.... 

Még egy idézet azért a hivatalos főáramúból, ami jól szimbolizálja ezt az egész mesét.....:

"A torkán és a nyelvén sebesült meg a bostoni robbantások életben maradt feltételezett gyanúsítottja, ezért nem kizárt, hogy nem tud majd beszélni" - közölte vasárnap a CNN hírtelevízió a nyomozati forrásokhoz közel álló, névtelenül nyilatkozó szövetségi illetékesre hivatkozva. 

Ugye ez csak valami vicc ?....vagy létezik ember, aki ezeket a meséket beveszi ??? 
A hivatalos média számára kidobott sztorikkal nem is akarok foglalkozni, mert azt bárki megtalálja és minket nem az érdekel. 
Hanem sokkal inkább az igazság arról, hogy valójában kik tették és miért. 
Biztos észrevették, akik kutatnak, hogy zajlik valami nagyon érdekes folyamat az igazság körül ! Az alternatív média által feltárt információk ugyanis lehet hamarosan elsöprik a hivatalos verziót .... (?) Hiszen az igazság számos eleme a valódi tettesekről hozzáférhető már most is...tényekkel és konkrétumokkal alátámasztva. 



Glenn Beck hétfőig adott határidőt a kormánynak, hogy az igazat elmondja ! 
Máskülönben robbanni fog az igazság. A videóban minden benne van ! 

"A dolgok közül, amiket az elmúlt 40 évben felfedtem, ez biztos, hogy benne van az első ötben. Az első számú természetesen a World Trade Center elleni támadás valódi elkövetői. A második viszont kétségtelenül ehhez a mostani bostoni merénylethez kapcsolódik."

"És most nagyon-nagyon figyeljetek ide! Amin most keresztülmegyünk, az teljesen meghatározza majd a hitet, amiben a nemzet hinni fog. Ne kövessünk el hibát! Az amit tudok és amit teszek, ezt a történetet a legfontosabbá fogja emelni. Ami most történik az nagyon fontos. Ami az események után történt, az lesz a legmeghatározóbb! ....."

"A működtetett Echelon-rendszernek köszönhetően a kormányzat mindenkit tag-gel. Mindent tudnak az eseményekről előre. Nem fájlokról beszélek. Eseményekről. 

Hadd küldjem el azt a tiszta üzenetet!  Tudjuk ki az a szaudi nemzetiségű férfi! Információink vannak róla. Hétfőig kaptok haladékot, hogy elmondjátok! Mi tudjuk, hogy ez egy nagyon rossz, rossz, rossz ember. 
Tudom, hogy ez most még nem mond semmit, de hétfőn majd fog! 
De  valakinek mond valamit ott Washingtonban...Nem blöffölök és az igazat mondom. "
  

 NÉZZÜK AKKOR A LÉNYEGET ! Megpróbálom elmondani KIK INTÉZTÉK A BOSTONI MERÉNYLETET.... 

Hát nem a két Tsarnaev testvér...

Először egy friss gondolat az események tükrében:  A Kaukázusból származó testvéreket szülei megerősítése szerint is jó ideje figyelte az FBI és kapcsolatba is lépett velük.  Ebből már csak egy ugrás (számomra) és teljesen elképzelhetőnek tartom, hogy a CIA vagy a szaudi hírszerzés felbérelte őket épüljenek be a wahabista iszlám szélsőségesek közé, akik szaudi pénzekből eléggé terjeszkednek az orosz kaukázusi vidékeken... Ezért is tértek haza valószínűleg.
Aztán vagy hűen szolgálták a hírszerzést vagy esetleg - ahogy előfordult már - annyira beilleszkedtek, hogy szembefordultak a megbízóikkal.....ezt soha nem fogjuk megtudni és a végkifejlet szempontjából ők lényegtelenek. Abban viszont biztos vagyok, most egyetlen mozdulattal beáldozták őket a cél érdekében. Ez egy bevett szokás..... 


1., Szerződéses privát katonai egység a helyszínen
Mit tudunk eddig....  ?  Amiről nem beszélnek, azok a merénylet helyszínén tevékenykedő privát (!) hivatásos zsoldosok (egyforma egyenruhában, hátizsákokkal a hátukon), akik a robbantásig a közvetlen helyszínen tevékenykedtek, majd pillanatokkal a robbantás előtt gyorsan leléptek. Ezután összegyűltek, beszéltek az FBI helyszínen lévő bombakereső egységével és elhagyták a helyszínt. 


Jelszavuk: "Violence does solve problems" - önmagáért beszél. Az erőszak oldja meg a problémákat...

Ők kik lehettek ? Ez itt a fontos ebben az eseményben. Ha nem a legfontosabb.....

A válasz: ők a CRAFT emberei egy privát katonai egység... Oldaluk itt megtekinthető.


Érdekes, hogy totális hajtóvadászat van ennek az információnak a kiirtására!

Az FBI döbbenetes módon feketelistára tette azokat a felvételeket, amelyeken gyanús, valamiféle privát katonai szervezet nehéz hátizsákokkal felszerelkezett emberei láthatóak, akik részt vettek a bostoni maraton alatti gyakorlaton.
Egy másik lehetőség még : 
National Guard Civil Support Teams (CSTs)

Ezen a nagy felbontású képen képen megfigyelhető, mikor az incidens után találkoznak mobil műholdas kommunikációval ellátott autójuk mögött. A helyszínen lévő minden mentésben részt vevő autón látható, hová tartozik, ez az egyetlen jelöletlen különleges jármű, amiből következtetni lehet arra, hogy ez egy fontos (rally point) találkozási pont volt..... (forrás)
- Két emberük jól láthatóan a majdani robbanás helyszínén tartózkodik, aztán néhány másodperccel a detonáció előtt elhagyja a támadás helyszínét és társával együtt az aszfalt közepén telefonálnak. - Az már csak egy apró, de annál nagyobb jelentőségű momentum, hogy az itt balra látható felrobbant hátizsák kísértetiesen  hasonlít a Craft egységnél lévő táskákra...

- Közben harmadik társuk valamilyen detektorral a kezében (valószínűleg sugárzásmérő) csinál valamit.

- Egyikük sem a mentésben segédkezik, hanem jól láthatóan valamit koordinálnak. 

Ha visszagondolunk a nyomozás első fázisára, amikor az FBI kifejezetten a hátizsákos személyek beazonosítására fektette a hangsúlyt, joggal teszik fel a kérdést, miért nem akar tudomást venni senki ezekről az enyhén szólva is bizarrul viselkedő privát egyenruhás emberekről. A választ persze sejtjük.... 



Tevékenységük viszont meg van örökítve, sőt annyira gyors volt az alternatív média, hogy miután lelkes amatőrök is kiszúrták a fotókon lévő összefüggéseket, hackerek a CBS Twitter accountját megszerezve fel is tették a fotókat és a "60 minutes" c. műsor nevében kiküldték a tweeteket mindenkinek.  
 

 



2., Zajlott-e gyakorlat..., avagy mik a tények, amik elhangzottak és mozaikként állnak össze ?



Fontos részlet pedig, de még azt sem ismerik el, hogy a maraton alatt bárkik is gyakorlatoztak volna, holott a rendezvényen valóban láttak bombakeresési műveletet, a tetőkön egyenruhás emberek voltak...... 

Személyes dolog, de amikor a merényletet meghallottam, azonnal a DRILL szót kerestem, mert 9/11 óta tudjuk, hogy a FALSE FLAG támadások egyik fontos ismérve az, hogy ugyanabban az időpontban gyakorlat is zajlik, így biztos voltam benne, hogy a "szervezők" most is fedezték a terepet...... Szemtanúk beszámolói szerint bombakereső kutyák voltak a start és a célvonalnál is.


De nézzük, mik a tények ezen a téren ! Az Activist Post-ból több elhangzott híradást kiemeltem ide a VilagHelyzetére:




2013 április 15. reggel a Boston Globe Twitter üzenetében közzé teszi:
"Szolgálati közlemény: Egy ellenőrzött robbantás lesz a szemben lévő könyvtárnál egy percen belül a tűzszerészek tevékenységének részeként."


A Business Insider: "Kettőnél több robbanóeszközt találtak a Boston maraton helyszínén," - "a rendőrség egy harmadik ellenőrzött robbantást fog végezni a Boylston Street 600-as blokkjánál."

Aztán jön a hír a New York Post-tól: 
"A rendőrség is megerősítette a harmadik robbanást a JFK Könyvtárnál Bostonban. A bostoni tűzoltóság tisztviselője egy sajtótájékoztatón megerősítette, hogy a harmadik bombarobbanás kapcsolódik a maratonon történtekhez. A harmadik bomba robbanásánál nem jelentettek sérüléseket."

Tehát annak ellenére, hogy a rendőrség egy "véletlen" robbantást tervezett a JFK könyvtárnál, a média a robbanó eszközt már úgy mutatta be, mintha az a bostoni bombatámadás egy másik része volna. 


Tehát ha terveztek a gyakorlat részeként valamit a könyvtárnál és abból tudvalévő, hogy tűz is keletkezett és hatósági beavatkozásra volt szükség, ez önmagában is elég tény ahhoz, hogy kérdéseket vessen fel.
- Ha a rendőrség helyezte el a bombát a könyvtárban, és a robbanás összefüggésben áll a bostoni robbantással, ezt nem kellett volna azonnal vizsgálnia a rendőrségnek ?
- Ha nem áll összefüggésben és ott mégis robbant valami úgy, hogy gyakorlat is volt, akkor ez megint gyanús... Vagy később mégis miért zárták ki, hogy összefüggésbe hozható a másik két robbanással ?

Chris Faraone (Boston Phoenix) tweetelte, hogy egy rendőr a maraton célvonala mellett kijelentette: "Vannak más eszközök, amiket szintén megtaláltak és azok nem robbantak fel." - Ezt mi is hallottuk akkor híradásokban, tehát elhangzott.

A Local 15 helyi hírállomásnak Stevenson kijelentette: "A hangosbeszélőkön bejelentéseket tettek, hogy ez csak egy gyakorlat, és nincs semmi ok az aggodalomra. Úgy tűnt, hogy mégis volt fenyegetés, de folyamatosan azt mondták, hogy ez csak egy gyakorlat."

Mike Adams (Natural News) : "Túlságosan korai, hogy mindennel tisztában legyünk. Ugyanakkor vitathatatlan, hogy az FBI aktívan részt vett robbantási tervek végrehajtásában az Egyesült Államokban, majd azokat az utolsó pillanatban leállította, hogy "elkapják a terroristákat". Ezt a tényt a New York Times hozta nyilvánosságra egyebek között."




3., A szaudi-vonal megint megjelenik

Rögtön az elején kikerült a hír, hogy egy szaudi gyanúsítottat kórházban ápolnak és őrizetbe vettek. Bizonyos információk szerint ezt a fiatal valakit (Abdul Rahman Ali Alharbi) 
már kedden az USA-ból hazaszállították. Érzésem szerint ez a vonal lesz az, ami mögött valódi szálakat fogunk találni.... és kiderül hamarosan egy s más....Mindenesetre kíváncsi vagyok, milyen szaud-arábiai emberre utal Glenn Beck a fenti videóban.
Már csak azért is, mert 9/11 után azonnal amerikai különgépen menekítették haza Szaud-Arábiába a Bush családdal szoros üzleti kapcsolatban álló Bin Laden család tagjait....

A másik egy fotó, ami érdekes lehet, - de itt leszögezem, hogy csak feltételezésről van szó és egyáltalán nem biztos, hogy azonos a két személy ! 




És vannak még fontos és érdekes hasonlóságok, amik szintén biztos a véletlen művei
Ez már csak kommentár nélkül....
 
Vajon ki ez, akit meztelenül vettek őrizetbe azon az éjszakán ?
Ő láthatóan épségben van még ekkor. 



68 megjegyzés:

  1. Egész jó! Végre valami hasznos! Szép munka Buddha!

    VálaszTörlés
  2. Na hát akkor gondolkodjunk.
    A megrendelő profi munkát végzett. Még ha most nem is így érzitek.
    Vannak mozaik-darabkáim, melyek itt nem szerepelnek. Felsorolnám őket.

    1. Tegyük fel, hogy robbantani akarunk a Boston-Maraton színhelyén. Egy olyan helyen, ahol minden ember kezében fényképező csattog, kamera forog, de minimum egy okostelefon dolgozik.

    2. Meglepően hamar közkézen forogtak a térfigyelő kamerák felvételei, sőt, ha jól vettem ki, még nagy felbontású műhold-felvételünk is van. Miért emlékszem úgy, hogy 9/11 esetében ez teljesen másképp történt? Miért lettek most egycsapásra nyilvánosak a felvételek?

    3. Kényes ügyek megoldására szakosodott nehézfiúk magánhadseregének nem szoktak honlapot csinálni. Webshop-ot pláne nem. És ha már (az utólagos vizsgálat esetében is) szeretném kerülni a feltűnést, nem egyforma ruhában, céglogós sapkában küldöm őket robbantani.

    4. Ilyen sapkája bárkinek lehet, aki rászán 23 dollárt.
    http://www.511craft.com/All-Products/Accessories/Hats/Craft-Hat.html

    5. A Tsarnaev-sztori már ott megbukott, hogy ketten voltak, viszont több fel nem robbant eszközről is szó volt. Nyilván nem hat hátizsákkal mentek a helyszínre :)

    6. Ha valóban ez a cserkészcsapat robbantott, akkor nem kellett volna felszívódniuk a robbantás előtt?

    Konzekvencia:
    9/11 óta sokat finomodott az "inside job" módszere. Ugye van az elsődleges balekunk, aki elviszi a balhét. 9/11 után már senki nem számít arra, hogy egy ilyen sztorit döccenés nélkül le lehet nyomni az emberiség torkán. Ha már hátizsákba rejtett bombát akarunk robbantani, másodlagos baleknak odaküldünk egy csapat cserkészt egyencuccban, céglogóban, nagy hátizsákokkal (tényleg, mi a fenének kell mindenkire hátizsák, ha ott az autójuk?).
    Szóval ők gumicsontnak lettek odaküldve. Rágódhatunk rajtuk, de ez a fentiek fényében nyilvánvaló, hogy csak távolabb visz az igazságtól.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó meglátás szerintem. A konteósokat is etetni kell ugyebár... Az összlakossághoz képest kevesen vagyunk, de azt tudják hogy ha valaha elindul valami ami veszélyezteti a hatalmukat, az a mienkhez hasonló helyekről indul majd. Úgyhogy bőven szánnak ránk figyelmet, vesszen csak el a sok energia a dezinfo-áradat közepette. Zsolt által fentebb emlegetett dolgok, bilderberg majomkodás, cion bölcsei, vagy épp iron mountain. Mindegyikben az a vicces, hogy lényegében egy az egyben kimondja az igazságot, de a részleteket már meghamisítja. Jelen esetben: tényleg false flag volt ismét a művelet, de igen nagyon valószínű, hogy nem a fölöltöztetett srácok csinálták. Vagy mégis? :) Mert bizony az is helytálló logika lehet, hogy pont ezért velük csináltatták; hiszen annyira butaságnak tűnik egy az egyben a kirakatba rakni az egészet egyenruhás-hátizsákos fiatalemberek előadásában. Pont a pofátlan nyilvánosság lenne az álca? Vagy csak elterelés, ahogy Zsolt írja? Egyhamar nem derül ki. De ami tuti: "ők" csinálták. És már bele van számolva a sok lelkes konteós ügyködése is a cover-up-ba.

      Törlés
    2. Még két apróság...
      Egyik:
      Ez a terrortámadás gyakorlatilag elhanyagolható veszteségeket okozott. Épület nem sérült, 3 halott, pár sebesült... 9/11-hez smafu. Tök jó befektetés, figyelembe véve, mekkorát esett megint a buta, kövér amerika biztonságérzete. Csak kellenek azok a drónok, meg a chip...
      Másik:
      Nem pont a Boston előtti este volt mindenki befeszülve, hogy Kim Jong Un ujja már ott van a piros gombon? Nem fura, hogy hirtelen mindenki elfelejtette, de még ő is elfelejtette megnyomni?

      Törlés
    3. "hiszen annyira butaságnak tűnik egy az egyben a kirakatba rakni az egészet egyenruhás-hátizsákos fiatalemberek előadásában. Pont a pofátlan nyilvánosság lenne az álca?"

      Hát igen, annyira butaság is, vagy még annál is nagyobb, nem szégyen bevallani! :D

      Törlés
    4. @Dr. Kese:

      Segíts már ki légyszi, hogy értsem amit írtál. :)

      Törlés
  3. Jó, elfogadható a fenti meglátás, de mi van akkor, ha ők nem számolnak az alternatív médiával, vagy egyszerűen annyira nem érdekli őket, mert az eddigi tapasztalataik alapján bármit meg tudnak etetni az emberekkel? Lehet eljutottak arra a szintre, hogy ők tisztában vannak azzal, hogy a hatalom, a technika csúcsa a kezükben, a pénz mint rablánc a világ nyakán, melynek másik vége szintén a markukban, ezért ilyen apró dolgokra nem is gondolnak. Lehet ezen a szinten már nem kell apróságokra figyelni, fölösleges erőlködés lenne részükről, ezért megcsináltatják a leg kézenfekvőbb csoporttal.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is az elhízott amerikaiakon tesztelnek mindent. Túlságosan elkényelmesedtek, most egy kicsit ugráltatják őket lassan 13 éve. Mindig is azt gondoltam, hogy az elit főhadiszállása tuti nem az USÁban van, de csak gondolkozzunk, hogy megrendülne a világ, ha az Usát érné először valami nagy baj és megbénulna. Minden nagyhatalom, akik nem voltak haverok a globalistákkal, azok is meglepődnének. Ott van pl, Kim-Dzsongun ő Bernben tanult, tud németül és angolul perfektül, valamint szereti az amerikai hírességeket. Ez az ember támadná meg Amerikát? Max. megrendelésre. Itt valami nagy dolog van készülőben, mivel ott az arany árfolyam, Boston, Szíria-Irán, Észak-Korea.
    Ezekben van ám összefüggés nem is kevés-Totális lefegyverzés, kontroll, chip bevezetése, állandó figyelem az emberekkel szemben, rendőrállam bevezetése. Tavaly olvastam egy német konspiráló oldalon, hogy 2013-ban ünnepel valamit az Illluminati, mert ez nagy évszám. Szerencseszámuk a 13, millenium után 13 évvel vagyunk, ha összeadjuk a számokat kijön a 6-os, egyre több viszály keletkezik a világban, építik a földalatti városokat tonnaszámra Amerikában. És ugye a megszokott Usa-i konspirálók (Alex Jones, Jesse Ventura, David Icke) mindannyian hányják ki magukból a sok félrevezetést az átlagos konspiráló lakos számára. David Icke, jelenleg is az egyik szabadkőműves páholy tagja, Jesse Ventura egy mérkőzésen a kabátján Illuminati jelet visel, Alex Jones-t pedig érdekes módon mindenhová beengedik és élőben nyomja rádióműsorával az adást, de kérem ha ezek valami igazat mondanának nem tiltanák ki őket egyből?:D Ha ezek valójában az elit ellenségei lennének, tűrnék, hogy a legnagyobb Usa-i alternatív médiából pofázzanak, több millió ember számára, ugyan nevetséges. És ott van a sok híresség, Tom Cruise, Jim Carrey, ezek is fossák magukból a szennyet, a lélek megnyugvásáról és a gyíkemberekről. Sajnos az Állambeliek, annyira el vannak tokosodva, hogy észre sem vesznek semmit, még a felvilágosodottabb sem. Igazából a bostoni ügy kapcsán is semmit sem tudunk, ezek az információk vagy igazak vagy sem, a büdös életben nem tudjuk meg, igazából akkor tudunk meg mindent, ha a mi bőrünkön fogjuk érezni a történések végkimenetelét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és a Bilderberg:D Az egy vicc. A világ tényleges bábjai, avagy vezetői egy előre bejelentett névsorral a tömeg elé tárná a titkokat? Érdekes módon, Alex Jones a világ végéig elmegy, hogy megtudja mi történik Bilderbergéknél, de lehet, hogy valójában a másik utcasarkon találkoznak a világ vezetői, arra senki sem figyelne.
      Akkora itt a figyelemelterelés, de ugye a jelmondatuk, káoszból rendet tenni.
      Akkor már valóban késő lesz, ha sikerre viszik vállalkozásukat, még valójában megállíthatók lennének, ha az emberek egy kicsit összetartóbbak lennének többségi, nemzetségi egységként. Hamar koppanna az elit, hogy ha az emberek összefognának kicsit, nade ez nem történik meg sajnos, így marad a káosz egyenlőre, de lassan rend lesz belőle, amit az elit felügyel. 7 milliárd embert még egyenlőre nem tud követni a Szem. Kicsit még irtogatnak, azután már egyből szembetűnőbbek a kis dolgozók, akik eltartják a heréket.

      Törlés
  5. Glenn Beck-be nem szabad megbízni, ő nekik dolgozik. Lehet a szaudikon keresztül megint Iránnál lyukadunk ki? Megesküdtem volna, hogy ezúttal fehér bőrű amerikaiak lesznek az elkövetők, de most már kezdek kételkedni. Majd kiderül. Igyekeznek nagyon zavarni a vételt, az egyszer biztos.

    http://www.youtube.com/watch?v=oFkl0au8L7w

    http://www.youtube.com/watch?v=qW3l_GaHDnk

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. érdekes, pár hónapja néztem a Jericho című sorozatot, nem tudom kedves szerkesztőnk látta e már, foglalkozott vele, írt már róla, de érdekes hogy ott is nagyon durván ez a dolog ment. történet szerint megannyi atombomba robban amerika területén, és egy új hatalom veszi át az uralmat. természetesen zsoldos magánhadsereggel, egy biztosító céggel, ami minden pénzügyet ural a támadás után, és egy a robbantásban sáros kormánnyal. érdekes módon a sorozatot egy évad után leállították financiális problémákra hivatkozva, és csak rajongói nyomásra forgattak 7 plusz részt, de azóta sincs semmi hír. meg merem kockáztatni azért, mert túlságosan rávezette volna a lakosságot, hogy mi is folyik körülöttük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt vegyük úgy mint egy isteni pillanatot: szemtanúi lehetünk Jánosunk első tétova lépéseinek a gondolatok világában. :))) Elkezdett foglalkozni a valósággal... természetesen azért még érződik a "szagán", hogy honnan jött. :)))

      Törlés
  8. Abdulrhman Ali Alharbi az arab srác aki érdekes szál lehet!

    VálaszTörlés
  9. Szerintem Gyurcsány lehet az ügy hátterében.

    VálaszTörlés
  10. Ez megy igazán neked, Buddha, az ilyen témákban vagy igazán elemedben! Szép összeállítás, bár az apropó már nem annyira...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Senki nem bízik senkiben, semmilyen információ nem tekinthető hitelesnek, újabb és újabb alternatív valóságmagyarázatok"- ez is egy cél, vagy a cél, h játszhassák kisded játékaikat! Tudjuk, h a belterjesség két típus hoz elö, az idiótát (és ez van többségben náluk) és a zseniket(pl. autistákat!) akik a nooormális ember elött képes járni gondolkodásban! Nagyívben c@rnak ezek bele, h mi "kisemberek" mit vergödünk, felismerünk, felvilágosodunk, ...nekik minden a kezükben van, ... akér belsö akár külsö ellenséggel kell is szembenézniük!
      Kedves "világmegváltó!" Te mit tennél ha korlátlan lehetöségeid lennének??? Ha, már a hedonista életed nem tudna újat nyújtani? ...játszanál (életekkel), ...mert azt nem lehet megunni!!! Ha, csak korlátozottak a lehetöségeid/képességeid? Blogolnál? Mondanád a tutit, vagy osztanád az észt? Esetleg ébresztgetnéd az alvókat?
      No, kérettetik nem b@cogatni azokat - SG Buddha, Mazsi, Tulok, és még sokan mások- akik felületet adnak, h okosodjatok és hozzátegyetek vmit ami korántsem biztos, h az igazság - mert ugyi az relatív! :) - de, legalább interaktíve megnyugodhatunk: Ja, má ... de tényleg, ...ebböl meg az következik, hogy ...stb, stb. ...majd egy laza mozdulattal sör nyitunk és dölünk kényelmesen fotöljünkbe! :)
      U.i. Még mielött bárki is megsértödne: ...én se vagyok különb nálatok! ... csak annyira, hogy izgatottan nézem az eget: várom a Plejád-iakat, vagy Syrius-iakat esetleg E.T.-t !:) :) :)

      Törlés
  11. http://video.xfree.hu/?n=donaldduck|e20b6f38dff934de0daa68c02f278b15&elmult18=1&vcim=Kennedy%20besz%E9de%20%28magyar%20felirattal%29#videoloc

    VálaszTörlés
  12. Nem tudom meddig bírja még a lufijuk aki ezt beveszi komoly gondjai vannak.

    http://www.youtube.com/watch?v=EOvkFLK1fn0 kis kikapcsolódás hogy miért építették a piramisokat

    VálaszTörlés
  13. Nagyon sok a furcsaság. Számomra - millió egyéb mellett - az is meglehetősen visszás, hogy az életben maradt srác a hivatalos verzió szerint a lábán és a nyakán sérült meg órákkal az elfogása előtt. Nem kell orvosnak lenni ahhoz, hogy tudjuk, ennyi idő alatt akár már életveszélyes mértékű vérveszteség is fennállhat, de legalábbis jelentősen legyengül az ember. Ennek ellenére a kölyök saját lábán, önként, peckesen adta meg magát, az erről készült képen pedig szinte nyoma sincs vérnek. Akkor hogy van ez?

    http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/04/21/article-2312486-196A7FAC000005DC-585_964x541.jpg

    VálaszTörlés
  14. A Föld olyan mint egy szupermarket. Minden ami érdeklődést válthat ki belőlünk az megtalálható benne Tök mindegy mire fókuszálunk, pro vagy kontra, csak le ne álljon a lendkerék. Az emberi lény üzemeltetése a cél: érzelmek, észtevékenység..., pörögjön, forogjon, recsegjen-ropogjon. Mert ezzel eltartunk egy összetett, tudatos lénycsoportot. Ha elcsendesedünk, nekik végük. Mi meg felébredhetünk... Hogy kik ezek? A tudomány kapiskálja már: morfikus mezők, információs tér. Régiesen: démonok, elementálok, gólemek népes családja. Csak nem ismert még, hogy bolygó méretűek is vannak és intelligenciájuk messze meghaladja az emberét. Legalább is pontosan tudják, hogyan kell megfejni az emberiséget. Rotschildok, Rockefellerek, bildenberg smafu hozzájuk képest, ők csak eszközök... Az ufós információk 95%-a is tőlük származik. Kitaláció.
    Az ortodox zsidók "felfújták" fajistenüket a szertartásaikkal, imáikkal, majd a zsidók kiválasztottsági tudatukkal addig éltették, míg az egész világot (talán csak a nyugatit) maguk alá gyűrték. Így az is könnyen érthető, hogy a magyarságnak mivel-kivel van dolga. Ki az ellenfél. Kérdés, hogy az éledező, koronához kötött magyar fajisten mire megy ellene...

    És ha mondjuk "győzünk", felszabadítjuk magunkat, mi történik? A magyar gólem fűz minket rabláncra, hogy növelje befolyását más népek kárára... Ilyen az emberiség háromdimenziós gyerekszobája...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a merthát az ember olyan szuperlény, hogy muszáj sötétségben tartani..nem?a nagy istenek meg démonok, rettegnek tőle :D
      Mi lenne ha felvilágosodnának?Nagyjából semmi...talán hosszabb távon, egy kontrolláltabb, intelligensebb civilizációt tudna kialakítani/felépíteni..de rövidtávon semmit nem hozna, kárt tenni pedig max magában (meg krumplibogarakban) tudna az emberiség.

      Törlés
    2. "Ilyen az emberiség háromdimenziós gyerekszobája... "

      Ahol vélhetően a magyar a végzős osztály. :)
      Keskeny a kapu, ahol átmehetnek azok, akik már kijárták e Földi óvodát, de azért nem lehetetlen eljutni odáig.

      Törlés
  15. Ha segít valamit....a kissrác az elfogása előtti percekben a fészbuk oldalára ezeket írta ki: "Fuck CNN You guys killed my brother and are false stories of me on news. Not breaking bombing killer. I am not him"..... "Why are these lies.. Im hiding from death from USA"..... "Why would they be there without a dog? They do all the work
    they are going to shoot me. i will soon be with brother Tamerlan".... a sorrendet már nem tudom, mert azóta törölték a fészbuk oldalát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Évi!
      A f@szbúk oldalát bárki írhatta! :)

      Törlés
  16. Akárkik is állnak az események hátterében a kommentekből világos, hogy a tervük működik a céljukat elérték...Senki nem bízik senkiben, semmilyen információ nem tekinthető hitelesnek, újabb és újabb alternatív valóságmagyarázatok záporoznak...Sőt, ha nagyon alaposan belegondoltok, akarva-akaratlanul, de ti is a káoszkeltők szekerét toljátok!:) A nagy globális összeesküvés-elméletek helyett azt kéne inkább elérni,hogy lokálisan,a szűk környezetünkben rend, bizalom és becsület legyen,s ebből lehetne épülni és erősödni, hogy az ilyen manipulációs kísérletek karcolást se tudjanak ejteni a világunkba, egymásba és önmagunkba vetett hitünkön!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha ennyire átlátod a helyzetet, akkor épp azt is nyugodtan fölismerhetnéd, hogy mennyire életszerűtlen az okoskodásod. A "játék" megértése nélkül hogyan tudnál ellenállni neki? Illetve az sem épp földhözragadt gondolat részedről, hogy valami kollektív változás egyszerre bekövetkezhet az emberek többségénél. Nem éppen tart mindenki ugyanazon a szinten és mindig vannak olyanok, akik teljesen bele vannak feledkezve az értelmetlen mókuskerékbe. Ha azt várod, hogy egyszerre mozduljon mindenki, akkor ezer évig is várhatsz. Minden változás kis csoportoktól indult el, ezúttal sem lesz másképp. De a demagógiádat nyugodtan kivirágoztathatod ilyen elmés hozzászólásokkal, egyébre nem jó...

      Törlés
    2. Na, ja! Ez az összefogás+együtt mozdulás! Ettöl áll fel a ször a t...ökömön! :) Ahány "patrióta" annyi elképzelés! S persze akinek vannak konkrét elképzelései azokat meg "lehúzni" lehurrogni, miszerint a fehér és fekete közt van még szürkének is 1000 árnyalata! :(
      Vagy Istenben/vagy aminek akarod hívni/ vagy magadban bízhatsz csak!
      Mondom: NINCS olyan szervezödés ami eredményeket tudna elérni ezekkel szemben! Csak egyetlen fegyver van: A Félem! Ha, tudsz félelmet kelteni bennük partner vagy a "nagy játékban" , ha nem akkor csak labda szedö!

      Törlés
  17. dragajo istenem hogy te mekkora idiota vagy!? Glenn Beckkel egyutt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenki magából indul ki.
      Mar csak az nem világos, hogy a drága jó istened az idióta, vagy valamelyik kommentelő, vagy a cikkíró. :)

      Törlés
    2. Atvitett ertelemben nyilvanvalo hogy a cikk irojanak szol! De egye fene; igazad van, nem voltam vilagos, szoval az aki az ezt az okorseget ossze hozta (Buddha? nevetseges) meg persze Glenn Beck, es azert ne felejtsuk nehany idetlen aki itt kommentel. Akinek nem inge ne vegye magara.

      Törlés
    3. Let's fire everyone at the FBI, CIA, ATF, Boston Police, and Pentagon, and save some serious money for the tax payers of the United States of America by hiring "Buddha" so he could enlighten us all :) He could be Glenn Beck's side kick, kinda like Batman and Robin..LOL

      Törlés
    4. Ideje volt új ruhát venni, a régiek már megkoptak...

      Törlés
  18. "Az erőszak oldja meg a problémákat..."
    ez amúgy tényleg így van

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megbeszélni már nem is lehet... pff...

      Törlés
    2. komolyabb dolgokban a másik fél eleve nem akar kompromisszumot, ez esetben csak az erőszak megoldás

      Törlés
  19. Itt egy újabb adalék a témához, a videó tanulsága szerint (ha valóban ő az) Carnajevet élve fogták el: http://www.hidfo.net/2013/04/21/carnajevet-elve-fogtak-el-kormany-hazudik

    VálaszTörlés
  20. Nézzük meg mire volt jó ez az egész robbantás:
    - a tőzsde esett, valakik megint jól jártak
    - szinte hadiállapotot vezettek be, kijárási tilalom, kilakoltatások, házkutatások (a lakosság persze ennek örült és tapsolt hozzá, így ezt bármikor bárhol újra megtehetik terrorra hivatkozva)
    - elterelődött koreáról a figyelem (ez is biztos jó vmire)
    - de a legfontosabb, amin Budha nem említett, hogy eggyel feljebb kertült a CISPA törvénytervezetet

    CISPA
    "felhatalmazza a cégeket és kormányszervezeteket, hogy megosszák egymással a felhasználóik személyes adatait"

    "A törvény támogatói azt állítják, a CISPA lehetőséget adott volna például arra, hogy a bostoni maratonon robbantókat lefüleljék még a merénylet előtt"

    "a törvény semmibe veszi a legalapvetőbb adatvédelmi elveket és az alkotmányban is rögzített szabadságjogokat"

    http://index.hu/tech/2013/04/20/felig_megszavaztak_az_uj_amerikai_internettorvenyt/


    Tehát lehet érvelni az mellett, hogy nem lett volna robbantás, ha ez a törvány már életbe lépett volna. Valószínűleg el is fogják fogadni, amihez ez a robbantás nagyon jól jött.

    VálaszTörlés
  21. Hoppá...
    http://ujvilagtudat.blogspot.hu/2013/04/hiszel-vagy-gondolkozol-is.html#.UXWjG0q3OWG

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az hogy az egész blőff volt?és még sérültek sincsennek , csak egy flashbang volt?

      Törlés
  22. itt jobb minőségűek a képek

    http://buelahman.wordpress.com/2013/04/20/are-you-just-a-believer-or-do-you-think/

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok,

    Schwaben írta: "7 milliárd embert még egyenlőre nem tud követni a Szem"

    Ezzel szemben az én meglátásom az, hogy márpedig igen. Ugyanis mik az egyszerű tények? 0-24 órában futnak keresők emailekre, faxokra, még mielőtt megkapná a címzett azokat, pedig nem telik el sok idő. Nyilván nem azonnal dobja ki az felügyelő bizottságnál, de mindenesetre logolja, ez már évtizedek óta így van.
    A másik érdekes dolog, és erről nem beszélnek, pedig megér egy misét. Azon fényképezők, amelyekből a tömörítés nélküli képformátum kinyerhető, ellátja sok egyéb információ mellett GPS koordinátákkal. Mi szükség van erre? Reklámok szerint jól jön a riportereknek, újságíróknak. Szerintem nevetséges indok... : )) Ha nézed a képeket, utána eszedbe jutott egyszer is, hogy megnézd az adatokat? És ez benne van a fájltulajdonságban, legfeljebb utólag törölheted. Gondold el, kezedben egy tükörreflexes digitális gép, amolyan százezres kategória. Mi szükség van arra, hogy tudtodon kívül állandó jelleggel kapcsolatot tartson 3-5 műholddal?
    Ne feledjük azokat az alkalmazásokat sem, ahol megnézheted, hol járt a mobilod vagy a tableted az elmúlt mondjuk 3 napban. Amellett, hogy nem kapcsolod be az alkalmazást, a kommunikáció akkor is fennáll, csak Neked nem jelzi ki. Azt szerintem nyugodtan el lehet hinni, hogy a kommunikáció kétirányú, és log-olják. Látta mindenki a képeket a gugli szerverparkjáról. A logok mentéséhez nem kell akkora tárhely, még ha jelentősen több az eszköz, amiről információ vagy adathalmazt kell/lehet kinyerni...

    Hogy ez mennyire összeesküvéselmélet, hát döntse el mindenki magában...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lemerem fogadni ,hogy akinek okos telefonja vagy tab készüléke van az sem látta 3G most már a 4G kamera mellett helyet kapott egy kissebb kamera. miért kell az oda? az xbox kinect a legujabb felfedezése ,hogy leelemzi az arcod a tested és 90%-os pontossággal megmondja depresszios vagy vagy sem. Abban is 3db kamera van. nekem playstation-om van ott 1 kamerával hozták össze amit a xbox 3-mal. Már nemcsak az utcán de a saját otthonunkban is szeretnek figyelni. Már aki használja. A tv-nél ugyan ez a helyzet beépitett kamera. Még hogy nem tudnak megfigyelni.

      Törlés
    2. Csaladitauto feltevésére válaszolva, valóban még nem tud mindenkit az egy szem!
      Egy minutumban lehetetlen, hogy lássa az egész emberiséget. Ezt akarja megoldani a szem, hogy mindenkit lásson egyszerre, de ehhez nélkülözhetetlen valamilyen technológiai megoldás, amellyel 1 irányítóközpontból minden ember egészségét, mozgását, sőt gondolkodását is látja. Elsőnek az lesz a baj, ha chip kötelező lesz, mivel megszűnik a készpénz. Onnantól kezdve, minden egyes kisembert is látnak, tudni fogják a pontos fizetőeszköz felhozatalát, vagyonát mindent.
      Itt még azért nem tart a technology, hála. Ezt próbálják meg elérni, hogy mindenkit kontrollálni lehessen. Milliárd-milliárd gép működik a Földön, ezek jeleket bocsátanak ki, ha kell szándékosan. Haarp, meg ilyenek, mind erre jók, hogy az embert megbetegítsék és tönkretegyék. Tesztelnek bennünket, és úgy tartanak mint egy állatot (gójt) kinek, hogy tetszik, és szerintem hiába vagyunk többen, elég nehéz lenne szembeszállni az elittel, amikor azt sem tudja sok mindenki, hogy ki ő, mi ő. Egy nem létező dologgal állunk szemben. Ezért, ha pl. megtámad a Parlamentet, vagy mittudomén, semmit sem ér el vele az ember, hiszen azok is csak bábok akik bent vannak. Ez olyan, mint bármelyik számítógépes játékban a főgonosz, őt a legnehezebb mindig legyőzni. De témára visszatérve a bostoni dolog az vagy megrendezett volt, vagy megrendezett:D
      Érdekesnek találom, hogy Usa és Izrael között létrejött egy katonai szerződés, erről véleményetek? Magyarország földrengés, vélemény?

      Törlés
    3. "D.N.S2013. április 23. 11:45
      Lemerem fogadni ,hogy akinek okos telefonja vagy tab készüléke van az sem látta 3G most már a 4G kamera mellett helyet kapott egy kissebb kamera. miért kell az oda? az xbox kinect a legujabb felfedezése ,hogy leelemzi az arcod a tested és 90%-os pontossággal megmondja depresszios vagy vagy sem. Abban is 3db kamera van. nekem playstation-om van ott 1 kamerával hozták össze amit a xbox 3-mal. Már nemcsak az utcán de a saját otthonunkban is szeretnek figyelni. Már aki használja. A tv-nél ugyan ez a helyzet beépitett kamera. Még hogy nem tudnak megfigyelni." tényleg ennyire sok unatkozó/hülye ember él a földön? xBox és PS3 összehasonlításánál vihogtam a legnagyobbat... emberek, én is jókat mosolygok az összeesküvés elméleteken, és szívesen olvasom őket, mert megmozgatják a fantáziámat, de ez a mérhetetlen tudatlanság, és felesleges/pontatlan/félrvezető információkkal való érvelés, és kombinálás már inkább ijesztő.

      Törlés
  24. Milyen kár,hogy törölték azt a videót!
    Nem lehetne pótolni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.youtube.com/results?search_query=glenn+beck+monday&oq=glenn+beck+mon&gs_l=youtube.3.0.0i3j0l2.14210732.14214212.0.14216159.14.11.0.3.3.0.152.1222.3j8.11.0...0.0...1ac.1.u-0N2okd1QE

      Töltsétek le, akkor törölgethetik...

      (Glenn Beckkel csak óvatosan azért. Az eredetileg közzétett videó kommentjeiben elég rendesen szétkapták emberünket, valószínűleg inkább annak van köze a törléshez.)

      Törlés
  25. http://www.youtube.com/watch?v=DnX2lIR9ZjU

    VálaszTörlés
  26. "Senki nem bízik senkiben, semmilyen információ nem tekinthető hitelesnek, újabb és újabb alternatív valóságmagyarázatok"- ez is egy cél, vagy a cél, h játszhassák kisded játékaikat! Tudjuk, h a belterjesség két típus hoz elö, az idiótát (és ez van többségben náluk) és a zseniket(pl. autistákat!) akik a nooormális ember elött képes járni gondolkodásban! Nagyívben c@rnak ezek bele, h mi "kisemberek" mit vergödünk, felismerünk, felvilágosodunk, ...nekik minden a kezükben van, ... akér belsö akár külsö ellenséggel kell is szembenézniük!
    Kedves "világmegváltó!" Te mit tennél ha korlátlan lehetöségeid lennének??? Ha, már a hedonista életed nem tudna újat nyújtani? ...játszanál (életekkel), ...mert azt nem lehet megunni!!! Ha, csak korlátozottak a lehetöségeid/képességeid? Blogolnál? Mondanád a tutit, vagy osztanád az észt? Esetleg ébresztgetnéd az alvókat?
    No, kérettetik nem b@cogatni azokat - SG Buddha, Mazsi, Tulok, és még sokan mások- akik felületet adnak, h okosodjatok és hozzátegyetek vmit ami korántsem biztos, h az igazság - mert ugyi az relatív! :) - de, legalább interaktíve megnyugodhatunk: Ja, má ... de tényleg, ...ebböl meg az következik, hogy ...stb, stb. ...majd egy laza mozdulattal sör nyitunk és dölünk kényelmesen fotöljünkbe! :)
    U.i. Még mielött bárki is megsértödne: ...én se vagyok különb nálatok! ... csak annyira, hogy izgatottan nézem az eget: várom a Plejád-iakat, vagy Syrius-iakat esetleg E.T.-t !:) :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hiába várod az E.T.-t , mert ők itt vannak. Ha várod, akkor legfeljebb nem látod őket :-)
      És hogy kinek korlátlanok a lehetőségei, és kik HISZIK csak azt: Akikről te beszélsz, azok nagy szerencsejátékosok. Olyan szinten játszanak, hogy néhány ezer ember élete nekik egy rulettmenet. De! A lehetőségeik NEM korlátlanok. És ezt ők is tudják.
      Az olymposzon trónoló hamis "vezetőkért" nem érdemes imádkozni. De vannak helyettük Égi Segítőink, akikhez már igen! És vannak annyian, hogy a bőség zavara tenne esetleg döntésképtelenné, ha ismernéd őket. :-)

      Törlés
    2. Az autisták zsenik? Komolyan, valaki megnézte az Esőembet és ez maradt meg benne? Az autisták nem zsenik, de két változatuk van. A jól funkciónáló és a rosszul funkcionáló. Esőember jól funkcionáló volt, és gyorsan számolt. De ne ekverjük össze az elvont embert az autistával, vagy a mániákus depreszióst az autistával. Olvassatok utána, mert ekkora faszságot mondani, igen nagy teljesítmény ...

      Törlés
  27. Kérdés:
    Színészek is részt vettek a Bostoni "merényletben"?

    http://ujvilagtudat.blogspot.hu/2013/04/hiszel-vagy-gondolkozol-is.html#.UXWjG0q3OWG
    jobb minőségű képekkel:
    http://buelahman.wordpress.com/2013/04/20/are-you-just-a-believer-or-do-you-think/

    VálaszTörlés
  28. a texasi JDAM-es trágyarobbanásról nem is írtok semmit, pedig az is egy cifra történet,sokan azt beszélik hogy a Bostoni robbantás arról hivatott elterelni a figyelmet?

    VálaszTörlés
  29. ÖÖÖ, ez nem kicsit zavarbaejtő.
    http://index.hu/belfold/2013/04/25/stratfor_izraeli_katonak_is_reszt_vehettek_a_2006-os_rendorattakban/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez sem semmi... de hát ott ahol a nép saját erjéből nem képes kezébe venni a saját sorsát, ott ilyen dögkeselyűk vidáman járják egymás haciendáit és vidáman döntenek a mi életünk fölött is, valamint IDEGEN ÁLLAMPOLGÁROK élete fölött is. És ha ez a generáció nem akar felszabadulni a tirannikus hatalom alól, akkor majd megteszi a következő.
      De azért az index.hu-tól ilyen írásra nem vártam, ez most meglepett.

      Törlés
  30. itt van a szinhaz kikockazva.http://ujvilagtudat.blogspot.com.es/2013/04/hiszel-vagy-gondolkozol-is.html

    VálaszTörlés
  31. Glenn Beck hétfőig adott határidőt a kormánynak, hogy az igazat elmondja ! Nincs folytatás?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A 9/11 utáni beígért huszárkodása is hamvaiba hullott. Bérenc ő is szerintem...

      Törlés
    2. Nem mondta, melyik hétfő. A nagyobb baj, hogy az igazság sem söpörte el a hivatalos verziót :-)

      Törlés
    3. Az az igazság, hogy igazából nem szorulnak rá a titkolózásra. Nem baj, ha az érdeklődő emberek mögé látnak a dolgoknak. Nem éri meg különösebben nagy erőfeszítéseket tenni a titkolózás végett. Mert a média túlsúly és az átlagember érdektelensége és agymosottsága éppen elég. 9/11 a legékesebb példa. Ezer és egy napnál világosabb bizonyíték cáfolja a hivatalos verziót és mégis elérték, hogy aki manapság fölemlegeti az nevetség tárgya lesz. Annyira szuggesztíven hirdetik a hazugságot, hogy a többség bekajálja. És nekik más nem is számít...

      Törlés
  32. Buddha élsz még?

    Sűrűbben szoktál bejegyzést írni...

    VálaszTörlés
  33. Akit érdekelne:

    http://www2.echotv.hu/videotar.html?mm_id=108&v_id=19275

    http://www2.echotv.hu/videotar.html?mm_id=108&v_id=19320

    VálaszTörlés
  34. Ha Glenn Beck nem kamuzott volna, akkor valószínűleg erről kellett volna beszélnie:

    http://www.youtube.com/watch?v=pDRZiGVLaJc

    VálaszTörlés