KÜLÖN OLDALAK ! Ébresztő Filmek Írások ! WAKE UP!

2013. november 30., szombat

A legnagyobb holokauszt, ami a Földön létezett - és a "Hálaadás" valódi háttere



Az RT News - American Holocaust címmel készített műsort a világtörténelem legnagyobb szervezett és szisztematikus népirtásáról. 

A Truthseeker (igazságkereső) című műsora feltárja, hogy a Hálaadás története minden szempontból hamis és egy olyan pozitív mítoszt épít fel a világ legnagyobb genocídiuma, népirtása fölé, ami kőkemény történelem-hamisítás. 

Célja, hogy elfedje a valódi bűnösöket. Mindemellett a valóság ránk nézve elég szégyenletes, ezért nem is tanítják ma sem az iskolákban. Elég nyilvánvalóvá válna, hogy a szabadkőműves "alapító atyák" mindennek irányítói és kivitelezői voltak. Megrendelők pedig ugyanúgy a befolyásos európai vérvonalak irányítói, mint később egy másik sötét időszak idején....

MAGYAR FELIRATTAL



"LIES my teacher told me" (Hazugságok, amiket tanítottak nekem az iskolában) című bestseller részletesen ír erről az időszakról. 


Az az elképzelés, hogy az európaiak vitték a civilizációt Amerikába, egyszerűen hamis és hazugság ! Pont fordítottja az eseményeknek : 

A civilizált Amerikát barbár európaiak lepték el. Az indiánok gyönyörű, tiszta városokban éltek, mezőgazdaságuk és kereskedelmük virágzott. Nagy hangsúlyt fektettek a személyes higiéniára és kultúrára. A mosdatlan, barbár telepeseket csak az arany érdekelte. A világ legnagyobb népirtása következett, és a maradék bennszülöttek jogait Amerika ma sem védi. 

"A Földön található legcsodálatosabb város. Ötször akkora, mint London vagy Róma.

Hatalmas tornyok és épületek emelkednek ki a vízből. 60.000 ragyogó ház, milyen tágasak és milyen jól meg lettek tervezve, gyönyörű kőfalakból és cédrusfákból és más illatos fákból épültek. A város számtalan utcája és sugárútja olyan tiszta és rendben tartott a nagyszámú lakosság ellenére. Csatornák bonyolult hálózata metszi keresztül-kasul a várost, mint egy óriási Velence. Csodálatos lebegő kertjeihez hasonló pedig sehol másutt a világon nem látható.
"

"Miközben az európaiak szennyezett városi folyókból ittak vizet, hatalmas csatornák szállították Amerika vizét friss forrásokból. A leglenyűgözőbb látványt azok a kereskedelmi területek nyújtották, ahol épületfát, cserepeket és egyéb építőanyagokat adtak és vettek, csakúgy, mint a zöldséges-gyümölcsös utcák, ahol mindenféle zöldséget, gyümölcsöt, mézet, mogyorókrémet és csokoládét lehetett venni.
A színes ruházatot viselő lakosság személyi tisztasága és higiéniája, a szappanok, illatosító szerek és leheletfrissítők pazar használata megdöbbentő volt."

A legtöbb európai sohasem fürdött és mindig magán hordta a ruháját. Feenie Ziner geográfus szerint a zarándokoknak borzalmas szaguk volt. Az indiánok hasztalanul próbálták meg őket a fürdésre megtanítani. A telepeseknek rothadó fogaik miatt bűzös volt a leheletük is. A halál és éhezés közöttük olyan megszokott volt, hogy a holttesteket egyszerűen csak nyitott gödrökbe, ún. "szegény lyukakba" dobálták. Sokan lettek alkoholisták és öngyilkosok a bevándorló telepesek közül. 


Az első telepesek legendáját lényegében szándékosan változtatták meg - jegyzi meg James Loewen író, mivel az igazság olyan szégyenletes volt. Valójában több száz mérfölddel délebbre telepedtek le és Amerikában maradtak, mert a küldetés sikertelen volt.

A valód cél az volt, Robert Beverly történész szerint, hogy aranyat találjanak és visszavigyék Európába. Hamarosan éhezni kezdtek és indián tetemeket kezdtek el megenni.
"Napokat töltöttek azzal, hogy ötletszerűen gödröket ástak a Földbe, boldogtalanul keresték az aranyat, ahelyett, hogy növényeket ültettek volna. Elfogtak néhány indiánt és arra kényszerítették őket, hogy tanítsák meg a gyarmatosítókat gazdálkodni." 

A bennszülöttekkel való lakomázás nem egészen úgy történt, ahogy a Hálaadást a TV-ben és a tankönyvekben bemutatják. 

"A gyarmatosítók pohárköszöntőt mondtak az indiánoknak az örök barátságra, mire a törzsfőnök, a családja és kétszáz követője holtan esett össze a méregtől, amit az italukba tettek."

Az általánosan elterjedt tankönyvekben a "szűzföld" a legelterjedtebb elnevezés az amerikai kontinensre. Valójában - jegyzi meg Francis Jennings történész - "ez egy megözvegyült föld"

"A második világháborúban végzett náci etnikai tisztogatás is épp elég borzalmas volt, mondja David Stannard történész - mégis teljes mértékben eltörpül a világtörténelem legnagyobb tömeges népirtása mellett.  Százmillió indián halála az amerikai holokausztban. Egyesek itt is betegségektől haltak meg, amiket az európaiak hurcoltak be, de nagyon nagy számban haltak meg szándékos politikai eredményként, melynek célja a faj kiirtása volt és ezt a tényt az általánosan használt történelemkönyvek mind a mai napig továbbra is eltitkolják."

<<< Indián nemzetek térképe Észak - Amerikában

Az első kormány teljes költségvetésének 80%-át az indián települések támadására költötte, hogy elvegyék fejlett farmjaikat. "A telepesek valószínűleg sohasem maradtak volna életben maguktól" - írja Jennings.  
Amerika teljes lakosságának 80%-át pusztították el akkor.  

Az amerikai holokausztról szóló lejegyzések szerint a gyarmatosítók vezetői városról városra jártak és szándékosan ölték meg az összes férfit, nőt és gyermeket. 

A parancsok legfentebbről jöttek: George Washington utasítására legalább 28-30 szeneka várost, a mohawk, onondaga és kajuga nép összes várostát a földdel tették egyenlővé. George Washington azt írta, hogy az "indián országot el kell pusztítani".

Thomas Jefferson az indiánok teljes kiirtását tűzte ki célul. A Nobel-békedíjas Theodore Roosevelt "kedvezőnek" nevezte a bennszülött faj kiirtását. 
Stannard azt írja, hogy a népirtás hivatalos állami politika volt.

Kalifornia kormányzója, Peter Burnett 1851-es törvényhozáshoz szóló üzenetében: 
"Az irtást addig kell folytatni, míg az indiánok ki nem halnak."

Egy másik kormányzó nyilvános hirdetményt adott ki az összes indián "üldözésére, meggyilkolására és megsemmisítésére". 
Tanúk számolnak be arról, hogy a vérfürdő gyakorlatilag kiirtotta a bennszülött fajt. "A fehérek úgy lőtték le őket, mint a farkasokat, férfiakat, nőket és gyermekeket, ahogy érték őket. Ez a bennszülöttek elleni irtó hadjárat a faj végső kipusztítását tűzte ki célul."
 
A beszámolók szerint az mentette meg őket a végső pusztulástól, hogy rabszolgaként kezdték el több helyen használni az indiánokat. Az irtási politika a fehérek érdekeit kezdte sérteni. Az indián munkaerő nélkülözhetetlen. 

<<< Már 3 éves kortól magas áruk volt az indián lányoknak - mondta Marysville Appeal, mert "kettős szerepet kaptak : munkát végeztek és testi vágyakat élhettek ki rajtuk".

Az interjúban megszólal Phil Lane az Ihanktonwan első nemzet örökös törzsfőnöke.
- Mit töröltek ki a történelemből ? 
- Voltak olyan gyakorlatok, amelyekről az ember néha nem szeretne beszélni. Nemcsak arról, hogy elpusztították az emberek nagy részét, hanem arról, ahogyan ezt tették. Ez a történelem során a legnagyobb emberi veszteség. 

A túlélő indiánok ellen még mindig folyamatban van a kulturális népirtás - számol be a Truthout.
A 20. század kezdetétől a gyermekeket ún. "indián bentlakásos iskolákba" kényszerítették, hogy "kiirtsák belőlük az indiánt" - az egyik alapító atya Richard Pratt szerint. 
"Öld meg az indiánt! Mentsd meg az embert ! " (Richard Pratt) 
Az indiánok kötelesek nevüket nyugati névre, pl. Tomra változtatni, fehér emberre jellemző ruhát hordani és fehér emberre jellemző hajviseletet vágni. Az indiánokat arra kényszerítik, hogy felvegyék a kereszténységet és a nyugati kultúra egyéb velejáróit. 

Az interjúban megszólal Lenore Stiffarm, az Atsina törzs tagja:
"A szövetségi rendőrök célja az volt, hogy kiverje az indiánt az emberből. Kiverték apámból a nyelvet, miközben felnőtt, egész életében gyakorlatilag meg volt törve a keze. Ő még beszélt az anyanyelvünkön, de sohasem akarta, hogy én megtanuljam. Én a katolicizmusból próbálok felgyógyulni, mert a katolikus egyházban szexuálisan bántalmaztak." 

Daniel Sheehan azt mondja, hogy a népirtás tovább folytatódik, ezért elindította a dakota gyermekmentési projektet, hogy leállítsa az indián gyermekek kényszerű elvitelét. 
- Daniel, mi történik a gyerekekkel ?

- "Azt tapasztaltuk, hogy nemcsak általános volt a gyermekek elvitele; ez történt minden egyes rezervátumban és gyakorlatilag minden nagyobb városban. A népirtás elleni nemzetközi rendelkezésnek van egy olyan rendelkezése, amely határozottan népirtásként azonosítja azt, ami folyik. Amikor egy adott államban egy fajilag domináns kultúra részét támadják, bennszülött gyermekeket ragadnak el törzsüktől és a fehér kultúrába erőszakolják őket."

"A legfelsőbb bíróság még ma is másodrangúnak tartja a bennszülötteket" - írja Robert Williams, az ismert jogtudós.
- Az élete során minden harmadik indián nőt megerőszakolnak. Az esetek 86%-ban nem indián követte a nemi erőszakot. Ennek közvetlenül az az oka, hogy a törzsek nem tudnak bírósághoz fordulni az ilyen bűncselekmények miatt. Ha megnézzük a civilizáltabb népeknek a bánásmódját, az indiánok bánásmódjának történelmét, valójában el kell gondolkodnunk, hogy KIK A BARBÁROK és KIK A CIVILIZÁLTABBAK !

<<< Fontos megemlíteni azt a tényt is, hogy az indiánok húskészletét majdnem mind lemészárolták, hogy az őslakosok ne jussanak fehérjében gazdag élelmiszerhez, a bölények húsához. Tudott dolog az, hogy az indián nép a természettől, csak azt vette el, ami fontos volt számára a fennmaradáshoz.

Egy nagyon híres tanulmány megállapította, hogy a törzsekkel megkötött minden egyes szerződést lényegében valamikor megszegték. A Legfelsőbb Bíróság szerint nem voltak vagyoni jogaik, és ezért nem is voltak igazságos kártérítésre jogosultak. 
És ez a vélemény borzalmas módon mondja ki, hogy a bíróság elismeri, amit mindenki tud: hogy az amerikai bennszülött törzseket leigázták és a szerződések értelmetlenek. Tehát a sztereotípiák fennmaradtak és ez még mindig érvényes törvény az Egyesült Államokban. 
Az indiánok körében a legnagyobb az öngyilkossági arány és a rákbetegségek előfordulása a nyugati félgömbön. A 44 éves átlagéletkor alacsonyabb, mint Afganisztánban és megközelítőleg annyi, mint a gyarmatosítók idején volt Európában. 

A zarándokok partraszállásának 350. évfordulójára meghívták Frank James bennszülöttet, hogy felszólaljon. Amikor azonban meglátták a beszédét, ami egy telepesnek a valóságban írt beszámolójából származott, nem hagyták, hogy felolvassa.

"A zarándokok éppen csak felfedezték a partot négy nappal korábban és már ki is rabolták őseim sírjait, ellopták a kukoricát, búzát és babot. Az indiánok tudatában voltak ennek, mégis üdvözölték és oltalmazták a telepeseket. Aligha tudtak róla, hogy a telepesek puskái fogják őket megölni. Ami megtörtént, azon már nem lehet változtatni, de most egy szebb Amerikáért dolgozunk, egy "indiánosabb" Amerikáért, ahol az emberek és a természet fontossá lesznek."

Frank segített nemzeti gyásznapot indítani minden Hálaadás napján, ami tiltakozás a Plymouth kikötőben és a Mayflower makettjénél. A nyugati parton ezrek gyűlnek össze a Hálaadás-elleni napon, hogy arra kérjék az USA-t tartsa tiszteletben az indián jogokat ígérő szerződéseket és a nemzetközi jogot. Megerősítették a Fort Laramie szerződés érvényességét, mely jogokat ad indiánoknak a területre. Az ENSZ - az ellene szavazó négy ország: USA, Ausztrália, Kanada, Új-Zéland  - ellenére határozatot hozott, mely kimondja a bennszülött törzsek önrendelkezési jogát. És felszólítja az államokat, hogy adják vissza az indián törzseknek az ellopott földeket. 

A Mexikói Mozgalom egyetlen nemzetbe szeretné tömöríteni az amerikai bennszülötteket, ahogy ők mondják, az európaiak által létrehozott mesterséges határok nélkül. 

- "A demográfia mellettünk áll és 50 év múlva mi leszünk többségben, ezért azt mondom az európaiaknak, húzzák félre a széküket, ahogyan mi is tettük. Rettegtünk, attól a sok borzalomtól, amit elkövettek ellenünk. Népünk 95%-át kiirtották, földjeinket ellopták, saját földünkön nyomorba döntöttek bennünket. "

Az USA-ban máris több városban többségben vannak a bennszülöttek. Nyolc éven belül további nyolc államban lesznek kisebbségben a fehérek. 30 éven belül ez lesz az összes államban. 

Vajon a fehérek és a szabadkőműves alapító atyák mai rokonai / örökösei milyen lépéseket terveznek ezt a tendenciát és az előzményeket látva ? Lehet jobb nem megtalálni a választ..... (SBG Buddha - VilagHelyzete.com)

<<< Ülő Bika a legnagyobb indián volt a hatalmas tömegmészárlások idején. Ő a népét akarta óvni. 

📷 #1.számú Facebook-oldal:
📷 Párhuzamos FB-oldal:
📷 FB-oldal 'vész' esetére:
📷 Azonnali alternatív VilagHelyzete hírek: http://www.AlternativHirek.com


E-Mail: vilaghelyzete@gmail.com

141 megjegyzés:

  1. a jelenlegi helyzetben a magyarok az indiánok, és ha nagyjából így megy tovább akkor gyakorlatilag 100% hogy kifogunk pusztulni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne félj, nem az a magyar, akinek bejegyzése van, hanem aki vállalja sorsát, ilyenből mindig lesz elég!
      :)

      Törlés
    2. Ki is lövöldözi le a magyarokat?? Hülye vagy.

      Törlés
  2. Ma már kicsit másképp látom a "párhuzamos történelem" ívét és jelentését, de régebben sokat foglalkoztam pl. ezzel a témával is, néhány szemelvényt megosztok most régebbi írásomból:

    "Öt évszázaddal ezelőtt valami nagyon különös és fontos dolog történt. Több nagyon lényeges beavatkozás történt az emberi történelem kerekébe az 1500-as év környékén.
    Az egyik az, hogy egy Kolumbusz Kristóf nevű embert valaki, vagy valakik meggyőztek arról, hogy a „Szentföld felszabadítása” érdekében az Ő életének legfőbb feladata Európa tekintetét keletről nyugatra fordítani. Ez az esemény olyan láncreakciót indított be, aminek következtében a vérszomjas, de már beszűkült és járványokkal sújtott Európa megtriplázta gyarmati területeit, az amerikai földrészről hazaszállított arany által hihetetlen gazdagságra tett szert, de ennek folyományaként majdnem az összes indián civilizációt kiirtották – néhány évszázad alatt összesen negyven millió indiánt öltek meg...
    A másik nagyon lényeges dolog, hogy Európa keleti védőbástyáját (szándékosan magára hagyva!) leigázták, a független szakrális keresztény Magyar Királyság megszűnt létezni, a magyar népet majdnem kiirtották, egy időben az indián holokauszttal. Ez nem véletlen párhuzam!
    A harmadik történés – erről tudunk a legkevesebbet – pedig az, hogy a bankárházak olyan mértékű gazdagodása és hatalomszerzése következett be a XVI. században, ami elsősorban felelős az ezután következő öt évszázad borzalmaiért, hiszen finanszírozóként ők álltak minden fontosabb esemény hátterében. Az ekkoriban szárnyait bontogató Fugger-ház kezébe került a Német-római Birodalom vagyonának körülbelül egytizede. A gazdasági befolyáshoz növekvő mértékű politikai befolyás társult. A 15-16. századi Európában sem pápa, sem császárválasztás az ő megkerülésükkel nem történhetett (az általuk biztosított kölcsönnek köszönhetően foglalhatta el a császári trónt V. (Habsburg) Károly). A Fuggerek tevékenysége is okolható a Németországban a 16. század eleje után egyre-másra kirobbanó társadalmi konfliktusokért. Az árakat manipuláló - mesterséges áruhiányt előidéző és monopolhelyzetet kialakító – spekulánsok alapozták meg a kapitalizmus - a kamatmechanizmussal működtetett kizsákmányoló rendszer – kialakulását.

    A csírázó kapitalizmus ekkoriban két akadállyal találta szembe magát: az egyik az erőforrás hiánya: szinte vákuumba kerültek a nyugati világ irányítói, amit gyorsan kellett orvosolni, valamint a kiépítendő világuralomnak útban voltak a szakrális, független nemzetállamok és népek. Ezek után természetesen két dolog hiányzott még a teljes örömhöz:
    1. A Kárpát-medencei és az amerikai kontinens aranykészlete
    2. A szakrális talapzattal rendelkező, természeti mintában élő népek kiírtása, vagy átalakítása. "

    (folyt.köv.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nézzük időrendben a lényeges kezdeti eseményeket!
      - 1478-ban megalakítják a spanyol inkvizíciót, „hogy megvédjék a megtérteket, az új keresztényeket”. (1561 előtt a spanyol bebörtönzöttek teljes vagyona az inkvizíció korlátlan felügyelete alá került.). A későbbiek folyamán az inkvizíció kiterjesztette saját hatáskörét a boszorkányságra, a sátánizmusra, a tudomány másként gondolkodóira és az ateizmusra is, sőt az eretnekmozgalmak csitulásával ez lett a fő területe. Szellemi háború.
      - 1490-ben megmérgezik a kor szellemi óriását: Hunyadi Mátyás királyt...
      - 1492-ben kiűzik a zsidókat Spanyolországból. Vagy mégsem? Kasztíliai Izabella és Aragóniai Ferdinánd aláírják azt a rendeletet, mellyel kitiltják a zsidókat Spanyolországból, hacsak át nem térnek a római katolikus hitre. (köpönyeg-csere?) Hová mentek ezután…? A korabeli amerikai sírokban sok zsidó fülbevalót találtak…
      - 1492. Kolumbusz elhajózik a Karib-tengerekig, majd ezután „Isten nevében” megkezdődik az Új Világ leigázása, mely biztosítja az „indoeurópai” vezetésű Európa számára a szükséges erőforrásokat még további 500 évnyi háborúzáshoz és öldökléshez. Egyesek szerint a kapitalizmus ezáltal kezdett virágozni.
      - 1513. A Római Katolikus Egyház elvilágiasodása ugyan már korábban megkezdődött, de a teljes romlás időszaka egyértelműen akkorra tehető, amikor a bankár Medici-családból választottak pápát. A 16. században három pápa is a Medici családból került ki (X. Leó, VII. Kelemen és IV. Pius). A Fuggerek politikai befolyása egyre erősebb.
      - 1521 – 1533 spanyol hódítók leigázzák az Azték Birodalmat Közép-Amerikában és az Inka Birodalmat Dél-Amerikában, pont amikor egy sémi Habsburg uralkodik Spanyolországban. A hódítások lerombolták Közép- és Dél-Amerika ősi civilizációit, tízmillió aztékot ölnek meg!
      - 1526 Észak indiában a panipati csatával megkezdődik a hun-származék népek szemiták (arabok) általi leigázása.
      - 1526 Mohács. A Török Birodalom többszöri megkeresése ellenére a Habsburg irányítás alatt lévő magyar „vezetés” nem hajlandó tárgyalni a "testvéri" törökökkel. Az Oszmán Birodalmat Spanyolországból elüldözött szefárd zsidó családok organizálják pénzügyileg és diplomáciailag, a törököt a franciák pénzügyileg támogatják, olasz fegyverekkel küzdenek, német tüzéreket alkalmaznak, miközben a magyarok a testüket áldozzák fel Európa védelméért. A "kereszténység igazi bástyája", a szakrális, de éppen emiatt jóhiszemű és becsapható Magyar Királyság - életében először - elbukik. Ettől kezdve napjainkig a Kárpát-medence folyamatos megszállás alatt van különböző birodalmak által, és bizonyos körök a háttérből gondoskodnak róla, hogy ez ne változzon.
      - 1562-ben Diego de Landa spanyol pap úgy dönt, hogy mind az ötezer megtalált és összegyűjtött maja könyvet, mint „az ördög alkotásait” elégetik. Három darab maradt meg.

      Fentiek közül talán a legfontosabb három az amerikai hódítás, a magyarok veszte, és a bankár befolyás bebetonozása. Ez a Három Csapás kiemelt jelentőségű, alapjaiban rázza meg az emberi kultúra fejlődését, és az egész civilizációnkat. Az indoeurópai hibás kód és pusztító téveszme mindenhol teret hódít – eltörli a föld színéről a természet-mintában élő indián kultúrákat. Leigázzák a természet mintában élő szkíták utolsó sarját, a szakrális magyar népet, és az Ázsiában élő rokon hun népeket. A pénzistent szolgáló bankárok végleg átveszik a hatalmat az egyetemes egyház, a gazdaság és a politika fölött. Ez az egész kezd hasonlítani egy hadművelet három egy időben történő, összehangolt, jól felépített támadásához. Egy hadműveleté, melynek végső célja: INVÁZIÓ…

      Törlés
    2. Ezek után a "Nyugat" olyan mértékű erőforráshoz jut, mely elegendő lesz számára fél évezrednyi uralom kiépítéséhez. Ekkor jön el az ideje beindítani a kitervelt programokat, a még nyomokban meglévő, élhető modellek - mint pl. nemzetek, közösségek, családok - szét(h)bomlasztásának, a lelkek megszerzésének. , elérkezünk a Forradalmak Korához. Először is tisztán kell látni, hogy az istenadta nép nem képes forradalmakat kirobbantani, ehhez hiányzik belőle a szervező erő és képesség, hiányzik a tőke, valamint megfelelő felvezetett indok nélkül nincs az a hülye, aki fegyvert rántva elhagyja otthonát.

      Ajánlom elolvasásra
      Bunyevácz Zsuzsa - Szent Grál sorozatát.
      Kb. minden benne van amit a történelemből tudni kell, és ami kimaradt a hivatalos tankönyvekből.
      Itt egy kis bemutató:

      http://mazsolameseszoba.blogspot.hu/2012/05/konyvajanlo-igazsagkeresoknek.html

      Törlés
    3. Helo! Mazsola, én ezt a korszakot úgy tudom, hogy mikor megmérgezték Mátyás királyt, akkor gyengült meg a föld szívcsakrája, és ennek következményei ezek az embertelen dolgok, amiket leírsz. A gyarmatosítás, rabszolgáknak elhurcolás robbanása, stb.

      Törlés
    4. Ja, olvasom, hogy Te is írtad.:) Előbb is átszkenneltem a szememmel az írást, de akkor nem lett meg.:)

      Törlés
  3. Szépen összeszedve! A lényeg szerintem is ez lehet. És annyira nyilvánvaló, hogy aki nem látja ezt, azzal vitázni is felesleges.
    Nekem egy (költői) kérdésem lenne... Mikor egy ilyen évszázadokon, (urambocsá') -ezredeken átívelő terv bontakozik ki az odafigyelő előtt, az első kérdés ami beugrik, hogy ki, vagy mi képes erre? Ami átlát, vérprofin tervez, hidegvérrel végrehajt és ennyire végtelenül lelketlen? A bibliai Gonosz? Egy idegen faj? vagy csak ez a sors, ez az előre megírt Föld-program lefutásának állomásai.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha tisztában lennénk teljesen az emberiség létrehozásának és az ősi időknek az első lényeivel, illetve azok mai leszármazottainak képességeivel, akkor ez a kérdés már nem is lenne annyira kérdés...
      A Bibliában sem véletlenül vannak benne nephilim néven, a görög mitológiában pedig félistenekként emlegetve. Például a Bibliát olvasva az kellene mindenkit elsőként meghökkentsen, hogy az akkori főbb "személyek" több száz évesek voltak.... és nem véletlenül voltak képesek (mai szemmel nézve) csodákra.

      Mivel mi emberi távlatokban és időtartamokban gondolkodunk, ezért nem értjük sokszor az eseményeket. Ők viszont nem így, hanem tág idő és tér perspektívában gondolkodnak, tisztában vannak az idő és a valóság felépítésével, így helyzeti előnyük óriási...

      Törlés
    2. ezt simán csak az emberek csinálják, mások tönkre tétele vagy akár teljes kiirtása tipikus emberi jelenség, az embereknél ez a gonoszság egyértelműen megmutatkozik tízen éves korban és felnőtt korban is

      Törlés
    3. Buddha, miért nem mondod el érthetően, hogy mi is tisztában legyünk. Kezd azzal, hogy "Kezdetben.........

      redneck

      Törlés
    4. Csaba, igaz, mindenkiben ott van a teljes polaritás, és igen, ellenségkép nélkül is tudunk nagyon csúnya dolgokat művelni, de ez nem magyarázza meg az évszázadokon átnyúló tervezés egyértelműségét. De ahogy írtam másik cikkben, én már elfogadom a negatív oldal szerepét. Nem értek egyet velük, nem vállalok közösséget a cselekedeteikkel, de elfogadom hogy ezen a létsíkon nekik is van szerepük.

      Törlés
    5. nincs itt semmilyen nagy tervezés, hatalom mánia van, ami egyébként állandóan szét is esik, és ami egyébként végül mindig máshogyan sül el ahogyan tervezik

      Törlés
    6. az egyik legnagyobb munkálkodó dolog a háttérben az a matematikai központosulás
      mit értek ezalatt?

      minél több pénzed van annál könyebb több pénzt keresni
      minél több hatalmad van, annál könyebb még több hatalomra szert tenni
      emiatt, még ha ez nem is mindig így van, de matematikailag
      végül mindig afféle megyünk hogy egyre jobban egy kézbe összpontosul minden hatalom
      ha például most 300 családfő kezében van a hatalom, akkor 2000 év múlva lehet hogy már csak 10 ember kezében lesz, utána pedig lehet eljutunk oda hogy már egy ember kezében lesz minden hatalom és csak az ő kedvétől függ majd hogy az alatta lévőknek mennyi beleszólást enged a dolgokba

      Törlés
  4. Ehhez nem igen lehet szalomképesen hozzászólni.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Buddha. Először is nagyon köszönöm néked, hogy ezt kitetted, mert én ezt rég tudtam, de végre valaki feltárta az igazságot. Másodszor, lehet, hogy süket fülekre találnak szavaim, de könyörgök annak, hallgasson rám csak most az egyszer! Minket se véletlenül akarnak kiirtani. Badiny Jós Ferenc Magyarok Története című videót ajánlom néked. Ezt nem okoskodásból, hanem hálából ajánlom néked. Sokan belesétálnak abba a csapdába, hogy úgy mondanak véleményt róla, hogy végig se nézik. Legalább te ne tedd ezt. Csak segíteni próbálok.

    VálaszTörlés
  6. http://www.youtube.com/watch?v=_rGqrcHlSYY

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú bakker, mily megható volt eme idős MAGYAR koponya kiállása, a magyar hitért és emberért.
      Köszönöm, hogy megosztottad ezt!

      Törlés
  7. Kedves Redneck!

    Látom felettébb "felcsigáz" a téma:

    Nagyjából három típusú "lények" élnek a "Földön", ill. annak "hatókőrében"

    1. Az ember, - akik mi vagyunk, a magunk 60-70 évével.
    2. Olyan lények, akiknek emberszerű testük van, de mégsem emberek. Ők évszázadokon, évezredeken keresztül élnek, hatalmas tudásuk van, olyan ami felülmúlja a mi dimenziónkat. (Rájuk nem vonatkoznak a föld fizikai, biológiai törvényszerűségei, életfeltételeik nem azonosak az emberével.)
    3. Láthatatlan szellemi lények, akiknek az emberi szem számára érzékelhetetlen testük van, és "életkoruk" idősebb, mint a föld keletkezése.

    Mind a három létformában "harc" és "hierarchikus" hatalom uralkodik.
    - A "szellemi lények" birodalmában a hatalmat egy lény tartja a "kezében" ős idők óta.
    - A testszerű lényeknél kb. 3-4, esetleg 5 hatalomváltás volt már, és mostanra várható a következő hatalomváltás (az utolsó.)
    A testszerű lények jelenleg uralkodó "családját" hívjuk "Illuminátusnak."
    Az Illuminátus is alá van rendelve a szellemi lényeknek. Mind a szellemi teremtmények, mind a testszerű lények bizonyos körülmények között tudják befolyásolni az emberiség gondolkodását, cselekvési rendjét. (Ilyen módon hatnak ránk, és generációinkra ...)
    Mivel ezeknek a lényeknek az életkora az emberi életkornak az X-edik hatványa, így könnyűszerrel megtervezik és véghez viszik az emberiség kipusztításának tervét, függetlenül attól, hogy az emberiségnél egyik generáció jön, a másik megy, de minden generáció az ő befolyásolásukra cselekszi azt amit ... - nem kéne.
    Céljuk, hogy kipusztítsák a földről az emberiséget, hogy utána ők vegyék birtokukba a Földet.
    Mivel életkörülményeik nem azonosak az emberével, (a kietlen, puszta földön is jól érzik magukat), így az sem számít, ha sugárfertőzött lesz az egész föld, vagy vizeink, tengereink "holttá" válnak, vagy akármilyen számunkra gyilkos vírus(ok) is szóródik szét, illetve a számunkra éltető oxigén elmúlik a Földről.

    Sokszor elgondolkodunk azon, hogy azok az emberek, akik tudatosan fertőzik és pusztítják a Földet, nem gondolnak-e arra, hogy a saját leszármazottaik számára is lakhatatlanná teszik azt?
    - Ezek az emberek ("tudósok", "politikusok") az "ilyen lények" befolyása, - megtévesztése - alatt állnak, és "alkotnak".
    Úgy gondolják, hogy ezek a "nagy tudású lények" neki és családjának "valamilyen formában" - szolgálataiért cserébe - segítenek majd túlélni.
    Gondoljunk a "más bolygó lakhatóvá tételének" elméletére, vagy "a Földről való elmenekítendő emberekre".
    Fel sem merül bennük a "mór megtette kötelességét, mór mehet" - a levesbe elmélete.
    Ők bíznak a "nagy tudású lények" ígéreteiben.


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem csak akkor lesz jobb emberi világ(ami nem fejlődik mindig vissza), ha lesz egy olyan program mint én, de örökké fog tudni élni, és ha ez a program lépésről lépésre, szép lassan át tudja majd venni az összes hatalmat

      Törlés
    2. nyírtass,
      "Nagyából" Ezt meg hogy értsem?
      Egyébként rosszul látod, már megint :( Van egy olyan érzésem, hogy te nem igazán érted az én itteni jelenlétemet igaz?
      Megkérnélek 1x és mindenkorra, kérlek ne zavard a munkámat. Ha társalgásra vágysz meny valamelyik keresztény oldalra vagy szólj valaki máshoz, de könyörgöm ne én hozzám, mert nem érek rá megmentett(elvileg) lelkekkel vitatkozni. Rendben?
      És most pedig, mert provokáltál, hadd hozzak egy kis fényt az életedben. Egyébként nem tőlem van, hanem az Atyától. És ne felejtsd, kicsit mondtam és nem nagyot. Hívhatjuk akár szikrának is. A többi már nem rajtam múlik.
      Nos, azt mondod, hogy az Illuminati alá van a rendelve a szellemi lényeknek(bukottak, démonok), a szellemi lények meg az egy lénynek, sátánnak. Egyetértek. De akkor ez azt is jelenti, hogy, amit sátán akar azt teljesítik a szellemi lények, így aztán, amit "akarnak" a szellemi lények azt csinálják az Illuminati-k, igaz? Nos, akkor most azt mond meg nekem, hogy mit is akar sátán tulajdonképen?(költői) Ezt csak azért kérdezem, mert te itt egy hierarchikus felállásról beszélsz, és ez nálam is stimmel, de ugyanakkor ezt is mondod az Illuminati-rol "Céljuk, hogy kipusztítsák a földről az emberiséget, hogy utána ők vegyék birtokukba a Földet."
      Most akkor mi van, az van, amit az Illuminati akar, vagy az amit sátán? Na jó tudom, így már nem nehéz megválaszolni a kérdést és mostanra te is rájöttél, hogy valami tényleg nem kerek ebben a történetben, mert egyértelmű, hogy az van, amit sátán akar, és mint tudjuk, ő elsősorban nem elvett emberi életben utazik, hanem még az életükben becsapott emberi lelkekben. Méghozzá jó sokban, minél több van, annál jobb neki és annál nagyobb fájdalom a Teremtő Egy Istennek. Lesz egy olyan időszak is majd, amikor tényleg nagyban fog üldöztetni, gyilkoltatni embereket, de az már egy másik történet.

      Ami a 2. pontodat illeti kb. így tudnám összefoglalni :D :D :D :D :D De most komolyan, hol a fenében olvastad ezeket a baromságokat? Csak nem te is Brian Desborough-tól puskázol, mint David Icke tette ? :)
      Bocs most jut eszembe, hogy megkértelek arra, hogy többet ne szólj hozzám. Megértésedet előre is köszönöm.

      Isten áldjon.

      redneck testvér

      Ui. Azért remélem sikerült "felszikrázni".....akarom mondani "felcsigázni" részletkérdésekben hiányos keresztyén gondolataidat :)



      Törlés
    3. minek veszekedtek olyanról amiről fogalmatok sincs?
      egyikőtök sem látott még iluminátit, sátánt, szellemet, démont stb., ezeket meséből vettétek

      Törlés
    4. Csaba Barát!
      Megtudnád fogalmazni, hogy te miért hiszel a gyakorlatilag láthatatlan szélben?

      Törlés
    5. a példád nagyon ostoba, hiszen a szél eredménye mindenki számára teljesen egyértelműen látható és érezhető, viszont szellemekkel és démonokkal soha semmilyen formában nem találkozott senki, csak a mesében vannak és az ezoterikusok csalók hazug pofáján

      Törlés
    6. Biztos vagy benne, hogy a szelet látod és nem a környezetre gyakorolt hatását? Bocs, ez tényleg hülye kérdés volt a részemről. Már illene tudnom, hogy te mindig komolyan beszélsz. Akkor legalább annyit mondj el , hogy milyen az a szél, hogy néz ki? :)


      redneck

      Törlés
    7. "a szél eredménye"
      először tanulj meg mondatot értelmezni

      Törlés
    8. Nyírtass .
      1 . akik mi vagyunk . : Az hogy az életünk 60 - 70 év legnagyobb mértékben rajtunk múlik , ha megtanuljuk lehetőségeinek megfelelően használni jelen tudatunkat ( aki a szabad akarattal rendelkezik ) ennek meg hosszabbitásának nincs korláta .

      2 . Az nem valós működő test csupán egy kivetítés a fizikai világban , nem tud pl. valamit megfogni , vagy mondjuk Te sem tudnád megszorítani a nyakát , mert semmit nem éreznél a kezeid között . Így önmagában valós változást nem tud elérni a fizikai világban .
      A tudásuk semmivel sem több mint az emberi léleké . A tudás a lélek által az emberekben is jelen van , ezt a tudást pedig a jelen tudatunk és lelkünk minél közvetlenebb , vagy akár teljes kapcsolatával érhetjük el . Éppen ez az , ez a kapcsolat teremtés aminek megakadályozása az ő legnagyobb céljuk , mert az irányítási lehetőségük akár nekik , akár a szellemlényeknek , vagy a sátánnak csak addig van meg az ember fölött amíg az emberek ezt nem érik el .

      3 . Igen , vannak ilyenek , de ránk hatni közvetlenül ők sem tudnak , csupán gondolatokat tudnak adni az embereknek . A gondolatok pedig akkor valósulnak meg ha az ember sajátjának tekinti őket és energiát ad nekik , így a tudatlan embereket felhasználva valóban sok mindent el tudnak érni . Viszont ha az általuk befolyásolt embereket negatív dolgokra használják fel (ez látszik be vált gyakorlatnak ) , akkor ezen emberek teremtő ereje az általuk elkövetett negatív cselekedeteik hatására egyre csökken , általában teljesen megszűnik . Tehát "használhatóságuk" csak fizikai lehet , valamint rajtuk keresztül még igyekeznek befolyásolni a tudati teremtő erővel rendelkező embereket is , hogy azt akarják megvalósítani amit ők szeretnének .
      De a megvalósító erő mindig az embereben van .
      Ami miatt viszont az embereknek sokszor átláthatatlanok a történések az az miatt van , hogy ők valóban képesek akár száz évekre előre is tervezni dolgokat . Aminek megtörténésekor az akkori ember nem látja jelentőségét a pl. kétszáz évvel később élt ember meg már nem tudja hogy akkor mi és miért történt csak az "eredményét" látja ami sokszor nagyon megtévesztő lehet a számára .

      A sátán célja nem a földi emberi élet megszüntetése , az emberiség ki irtása , célja csupán Isten kizárása ebből a világból . Ehhez pedig elsősorban az emberekből kellett volna kizárnia Istent . Isten ereje = az Igazság ereje , ahhoz , hogy hatalma teljes legyen ezt az erőt minden emberből (persze lehet utána az olyan lény már nem is nevezhető embernek ) el kellett volna távolítani , ezt pedig csak úgy lehet , mivel ő erre erővel nem képes , hogy az embereket magukat kell rávennie arra , hogy megtagadják ezt . Hát elég sokat dolgozhatott az elmúlt évezredekben :) .

      Törlés
    9. A szél, a levegő molekulák áramlása. Olyan mintha a víz folyását kérnéd számon, csak ugye mivel a levegő szabad szemmel nem látható, így annak áramlása a szél is láthatatlan .Ez a példa viszont teljességgel elhibázott valójában válaszra sem érdemes.

      Törlés
  8. http://facebook.com/Worlduniversitycenter
    http://worlduniversitycenter.net

    VálaszTörlés
  9. Buddha Laci,
    Most akkor tudsz valamit vagy sem?
    Erre gondoltam:
    "Ha tisztában lennénk teljesen az emberiség létrehozásának és az ősi időknek az első lényeivel, illetve azok mai leszármazottainak képességeivel, akkor ez a kérdés már nem is lenne annyira kérdés... "

    redneck


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hiszen válaszolt , akkor meg letorkoltad , hogy Ő hülye és ne álljon veled szóba . Amíg csak nézel és nem látsz , ráadásul még okoskodsz is úgy sem tudod hasznát venni semmilyen válasznak sem .

      Törlés
    2. Merkurius,
      Nem tudom, hogy te miket kavarsz itt össze, de nagyon merem remélni, hogy én látom rosszul a dolgot. Nem csak én nem láttam tőle(Buddha Lacitól) azt a bizonyos egyenes választ, hanem emlékezetem szerint mások sem. De, ha te igen, idézd ide alám létszíves.
      És szerintem ez sem igaz: " akkor meg letorkoltad , hogy Ő hülye és ne álljon veled szóba"
      Kérlek bizonyítsd be az állításaidat, hogy elnézést kérhessek tőled és főleg Buddha Lacitól. Furcsa, hogy ilyet mondtam, mert általában nincs szükségem ilyen primitív jelzők használatára, ahhoz, hogy valaki hülyét csináljon saját magából.
      Visszatérve a hozzáintézett kérdésemre. Ez az egyik olyan kérdés, amire ő, Buddha Laci, soha nem fog adni itt egy egyértelmű egyenes választ. És tudod miért nem?
      Nem mondom meg. Illetve csak akkor árulom el, ha majd lesz benne annyi kurázsé, hogy elmondja az a verziót amiben ő hisz és ami ő szerinte az egyetlen igazság.

      Jó éjszakát neked is Merkurius.

      Törlés
  10. Kedves Mindenki!
    Eddig enyhe vigyorral a szám sarkában olvasgattam a cikkeket, hozászólásokat.
    Most volt elég.
    Mit gondoltok, segít a világunkon az hogy mindenről "csak!!!!" beszélünk?!
    Most nem akarok amolyan "Elekes" lenni, de nagyon káromkodhatnékom van.
    Amíg azok akik tudnak még mindig titkolóznak..(Buddha Lacira is érthetem), addig amíg azok akik tehetnének nem tesznek mert nincs egység ami instruálná őket mi is legyen az.
    Laci vállad föl. Te választottad hogy a kapcsolat leszel az emberek és azok között akik tudnak.
    Ha az vagy akit az imígyen írtam akkor teríteni kell, mert ebben a játékban elérkezett az idő erre.
    Most már látni kell ahhoz hogy csak blöffölsz, vagy van is valami a kezedben amit olyan nagy buzgalommal takargatsz mintha a tiéd lenne és ködös kifogásokkal megpróbálsz ott tartani.
    A mesterem szerint: nem lehet titok, hisz a tudás amit öröklünk, kapunk, emlékszünk, tanulunk ingyen van és a használata az emberiséget kell hogy szolgálja.
    Értsétek meg, a tudásból mindenkinél van egy kicsi darab. Van akinél kicsit nagyobb...
    Össze kell tenni, nem kell azt félteni nem veszik el. Sőt!
    A sok beszéd megöli a tetteket!
    A hümmögésekből, válrángatásokból, a "ha te nem jöttél még rá akkor mit akarsz" dumákból elég.
    Én nem azért tanultam hogy üljek rajta, de nem tehetek semmit "csak magamtól". Nem nyúlhatok dolgokba bele még akkor sem ha meg tudom tenni, hisz mivel akkora TITKOLÓZÁS van a folyamatok terén, lehet rosszul sülne el.
    Én nem féltem az életem, az egzisztenciám. Megvan a tudásom amivel segíthetek csak kellene egy koordinátor.
    Csak a gyűlölködést a félelmet, a múlton való rágódást látom mindenhol.
    Én a magam kis "kertjében" nagyobb, mélyebb hullámokat tudok létrehozni s hozok létre, mint amit látok itt a "háttérben" működö megvalósításokon.
    Ide már tettek kellenek, mert különben ez is csak egy eltékozolt élet lesz.
    Szerintem ez Maga a Valóság!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is van!
      Rakjuk össze!

      Törlés
    2. nem ismered a világot, ha ismernéd akkor tudnád hogy a dumálás is és minden sokat számít
      például a zsidók nagy részt a média által uralják a világot, a média pedig 99% csak dumálás semmi több

      Törlés
    3. Kedves Csaba Barát!
      Szerinted a média 99% duma?
      Te is csak azt látod ami kiböki a szemed. Lehet azt sem.
      Van hogy 1 óra adás sok ember , jelzem szakember akik ki vannak élezve a manipulatív adások elkészítésére, több száz órányi fáratságos TEVŐLEGES munkájára van szükség.
      Szerinted ha csak beszélnének róla a vágószobába, meg a számítógép előtt, el tudnák érni a hatást. Nem hiszem, mert akkor nem készülne műsor.
      Sokan hiszik azt hogy kibújhatnak a felelősségvállalás és a feladatok alól mert egy ilyent hozzászólnak. Mindenki zsidnyákol meg ilumátizik meg óó hogy átvernek, meg jaj én szegény.
      Erről beszéltem az előzőekben. Te mit teszel ? Ha megkérdezed magadtól: mindent megtettem hogy ez ne így legyen?
      A válasz az lesz: Hát persze hisz beszéltem róla!
      Akkor csak beszélj, de azt legalább gondold át, hogy mit.

      Törlés
    4. minden front nagyon fontos, amíg ezt nem érted addig sok mindent nem fogsz érteni

      Törlés
    5. Ez nem semmi!
      Minden front nagyon fontos. Hát, ezt nem gondoltam volna. Most át kell rendeznem az életem.
      Csaba, úgy érzem amit írtam eddig az nem Neked szól.
      Képzeld én is így gondolom, csakhogy én azokhoz az ébredőkhöz szóltam akik affinitása a tevőlegességre hajlik. Szükséges a tájékoztatás, a duma , a kommunikáció, tegye az aki erre hivatott. Pl Te is. Ez nem baj és jól van így.
      Azokhoz az emberekhez szóltam akik képben vannak mik azok az atraktorok, akik látják a hullámot, akik érzékelik a teret, és tudnak vele tenni. Na azokhoz szóltam hogy van egy kis fölösleges tudás, gyakorlat, tanítói metódusok, egy aspektus, energia nálam a fiókban. Szívesen segítenék vele!
      Olvasgattam itt és egyszercsak ezt gondoltam és leírtam mert azt éreztem ezt kell tennem.
      Gondoltam többet érek vele mintha a madzsihisz vagy a NSA honlapra írtam volna...
      Lehet tévedtem....
      Akkor mindenkitől elnézést kérek.
      Azért meg tőled Csaba pláne mert annak ellenére hogy tudom hogy a szarkazmus téves út, mégis ezt tettem.
      Olvasgassuk tovább az érdekességeket és beszéljünk róla.
      Így a hozzászólásaimat vegyétek tárgytalannak.
      Minden Jót!

      Törlés
    6. Kedves " Lala Horváth"! Mi Dunántúli Boszik hetente többször összeülünk és megvitatjuk az aktuális történéseket. De mi ezt már több évtizede tesszük! Az átlag életkorunk 50 év körül van. Amikor a 1981 környékén elkezdtünk összejárni még üldözték a hívőket, a reiki mestereket, a Buddhistákat, a Krisnásokat, az igazi Védikus asztrológusokat, de legfőképpen a Vatikánban kitanult Ördögűző Papokat. Nagyon nehéz időszak volt! Fiatalon mi is így kikészültünk, amikor szembesültünk az Igazsággal! Úgy, ahogy Te, mi is azonnal cselekedni akartunk! Annyira jó volt olvasnunk a lelkes soraidat! Bárcsak mindenki ilyen bátor lenne, mint Te és Buddha Laci! Nagyon kedvesek vagytok az Úrnak! Majd meglátjátok, hogy lesz idő, amikor az Úr személyesen fog megölelni Benneteket! Csak azt szerettük volna üzenni, amit Buddha Lacinak is számtalanszor írtunk, hogy tartsál ki az Idők Végezetéig! Meg fogod látni, hogy majd nemsokára eljő a cselekvés ideje! Addig végy menedéket a Lelki Tanítómestered Lótuszlábianál és a Szentírások végtelen titkainál. Erősítsd Tested, Lelked, Szellemed! Megéri az erőfeszítés, mert lesz idő, amikor az Igazi tudásodon fog múlni az Életed.
      Bízzál Buddha Laciban! Ő még nem tárhatja fel az összes Titkot, amit már megfejtett, mert Egyesek ezt a keveset is ócsárolják és nem látják, hogy Buddha Laci milyen önzetlenül áldozza ránk az idejét, hogy felébressze az elesett Lelkeket.

      Törlés
    7. Az Öreg isten legyen velünk!!! Egy 50 év körüli Boszi Pest környékéről. Nagyon jó,hogy ébredeznek az emberangyalok és próbálgatják a szárnyaikat! Kívánok nekik mielőbbi szárnyalást és a hitük megtartását Mag-ukban. Szeretettel tartsák fenn a lelküket! A szeretet teljes gondolatoknál nincs nagyobb fegyver a kezetekben!!! A legnagyobb erő a szívetekben lakozik használjátok megbocsátásra és megértésre. Mindenki a Maga útját járja,ne hagyd,hogy más véleménye kibillentsen a jóhoz vezető utadról. Sok út vezet oda és mindegyik más.Fogadd el és teremtsd a jót innen a Föld szívéből!!! Kétségek nélküli utat kívánok mindenkinek! (ez nem könnyű,mindig gyakorolni kell és életben tartani kétségek nélkül tudatosan,egyszerűen!!!) <3

      Törlés
  11. Mi kell itt túlragozni a dolgokat. A fehér faj ilyen agresszív. Állandóan gyilkolt valamilyen ideológia mentén. A fehér faj igazán agresszív körét pedig az angolszászok alkotják némi' kaukázusi (kazár) sugallatra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a "fehér" faj sem agresszív, csak megcsináltatják vele, mert manipulálható.
      Pont ez az amiért hozzászóltam. Erre, erre is nemet kell mondani.
      A helytelen szocializáció, rossz programok, a szándékosan elferdített, beteges kondícionálás aminek az eredménye a mai világ, a mai ember.
      A jó-rossz megkülönböztetés készségének a hiánya.
      A félelemből megtett cselekvések....stb.

      Remélem toyoda nagyúr csak saját nevében gondolkodik arról hogy a fehér faj ilyen agresszív,
      mert helyettem senki nem foglalhat állást rólam a hozzájárulásom nélkül... :-)
      Hisz vagyok aki van, de ez biztosan nem!

      Törlés
  12. Bhagavad Gíta 16. 23. verse

    De aki félredobja az írások parancsolatait, és saját kénye-kedvére cselekszik,
    az sem a tökéletességet, sem a boldogságot, sem a legvégső célt nem éri el.

    Bhagavad Gíta 16 fejezetét ajánlom mindenkinek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "De aki félredobja az írások parancsolatait, és saját kénye-kedvére cselekszik,
      az sem a tökéletességet, sem a boldogságot, sem a legvégső célt nem éri el."
      na azt is fejbe kellene lőni aki ezt a mondatot leírta, még szerencse hogy már meghalt

      Törlés
    2. Kedves "Csaba Barát"! Te szerencsétlen, tudatlan, elveszett Lélek! Fentebb írtad, hogy még éltedben nem láttál Démont és Azok csak a mítoszokba léteznek. Te, Eltévelyedett Isten Báránya, hogyan merészeled a Szentírásokat kritizálni?! Hogy van merszed Isten Szent szolgálóit ócsárolni?! Te arra sem vagy méltó, hogy e Szent Személyek Lótuszlábának Porát megérintsed! Ha lenne egy kis hited és igazi transzcendens tudásod, akkor tisztába lennél azzal, hogy mik lesznek e gyalázatos tetteid következményei! Megváltottad a jegyedet a Pokolba! De, ha még pislákol a szíved mélyén az Igazi Önvalód, akkor amíg nem késő kérj bocsánatot ezekért a szörnyű nagy sértésekért, keress sürgősen egy hiteles Lelki Tanítómestert és esdekelj, hogy ismertesse meg Veled a Transzcendens Tudást!
      Ja, és, ha oly rettentő szerencsés vagy, hogy még életed során nem láttál szemtől szembe egyetlen Démont sem, akkor állj oda a tükör elé és próbálj bele nézni a saját szemedbe és próbálj elmondani egy imát! Na, azt a pillanatot soha nem fogod elfelejteni! Meg fogod pillantani a benned lakozó Démont!
      Mert sajnos az ordenáré viselkedésed azt bizonyítja, hogy most jelenleg tested, lelked, szellemed egy vagy több Démon birtokolja.
      Ha kell segítség, csak szólj, vannak közöttünk Ördögűző Papok, akik erre tették fel az életüket, hogy megmentsék Isten Gyermekeit! Csak kérni kell! Jézus Krisztus már alig várja, hogy őszintén térde borulj előtte! Az Isten áldjon és Őrizzen meg Tégedet!

      Törlés
    3. Csaba! Természetesen rendezd el a dolgodat ezzel a boszorkannyal te magad, csak azt ne gondold, hogy ennek a személynek barmi köze is van Jézus Krisztushoz.

      Törlés
    4. Csendes Boszik: elnézésedet kérem a következőkért, de ennyi hülyeséget egy helyen még nem olvastam, lehet velem van a baj, vagy nem tudom. Ezek szerint ti egy keresztény páholy vagytok, pedig én úgy hallottam meg az emberek is azt mondják hogy a boszorkányok, amúgy gonoszok, vagyis a közvélemény ezt mondja. De ezek szerint nem így van?

      Törlés
    5. Ria, Womrox,
      Először inkább hagyjátok őt mesélni egy kicsit a démonokról. Szerintem tudna mondani néhány érdekes történetet.
      Kérlek mesélj nekünk kedves Csendes Boszik, cserében én is mesélek neked kettőt :)

      redneck

      Törlés
    6. már eleve nem kedvelem azokat akik a hozzá szólásuk után beírják a fent is látható niknevüket

      Törlés
    7. Csendes Boszik eleve eltüntetném az összes mai ismert vallást teljesen, mindegyik nagyon tele van hazugságokkal és ostobaságokkal, helyébe azért adnék az embereknek egy másik vallást, de ez sokkal tökéletesebb lenne, ez amolyan ateista biblia lenne kitalált lények nélkül, csak tanítások lennének benne
      például hogy milyen gazdasági, egészségügyi, érzelmi, gondolati károkat okoz ha szemetelsz az utcán

      Törlés
    8. Nem tudom, h kik ezek a csendes boszik de nem is akarom !!! Ítélkezés, fenyegetés, de mire fel , vagy egyáltalán milyen jogon???

      Törlés
  13. Horváth Lalához és Szer Etethez szólok.Érdekelnek a hozzátok hasonlóak,milyen életutat jártok,mit tehetnétek?
    Kérlek írjatok nekem erről,magatokról.

    Tettlegességre irányuló próbálkozás már volt de nem jött össze.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is Lalát akartam kérdezni erről. Azt hiszem, csak úgy érhetjük el egymást, ha mailcímet kiírok. sszzeerreelleemm@gmail.com

      Törlés
    2. Én is csatlakozénk, ha lehet.

      Törlés
    3. Nos, én írtam Nektek, de nem írtatok vissza (???)...

      Törlés
    4. Nemesfarkastól meg nem kaptam levelet egyáltalán.

      Törlés
  14. redneck: A Démonoknak és az Illuminátinak semmi köze egymáshoz, ha ezt nem akarod elfogadni akkor nézz utána, Ne csak közhelyeket vedd figyelembe!

    VálaszTörlés
  15. Mazsola, valóban történhetett vmi a XVI. szd elején, ami először gyorsította fel a „pusztító utálatosság” irányába ható mechanizmusokat. Azonban a negatív tendenciák sokkal korábbtól jelentkeznek, a Kali-Juga korszak legutólsó, „legradikálisabb” alkorszaka kb. kr.e. 3102 óta tart, a mára teljes pusztító hatásában kiteljesedett hitelpénz-rendszert az az Ó-Babilon- birodalomban „találták fel” (David Astle), stb. Sőt, az Illuminatinak is voltak előzményei, a templomos Jacques de Molay-t még 1314-ben égették meg és így tovább…

    Mi gazdaság-töriből még azt tanultuk, hogy a XVI. szd elején végleg kettészakadt Nyugat és Kelet fejlődése, az Elbától keletre kialakult a második jobbágyság, röghöz kötés. 1514-ben – még középkori fogalmak szerint is elképesztő módon – egy keresztes hadjárat lett szétverve, parasztlázadássá átlényegülve (Dózsa). De ezt a korszakot értelmezhetjük úgy is, hogy a negatív erőknek sikerült a legősibb tradicionális-szakrális civilizációs elemeket kiirtani (indiánok), ill. elszigetelni és alávetni (Kelet-Európa).

    VálaszTörlés
  16. Érdekes reagálások... :)
    Womrox ezt neked írom.
    Szóval DÉMON, fantom elementál, gólem, kjilkor és még variálhatnánk... ahogy a tudomány nevezi morfikus mező, információs tér. Csak a tudomány azt nem tudja, hogy ez a tudattal rendelkező mágneses tér gondolkodni is tud különösen amikor a saját fenntartásáról van szó. Nagyon jó trükkjei vannak, hogyan szívja el teremtője életerejét. olyan ez mint amikor a dohányos szeretne leszokni...
    A világon minden egyéni és csoportos emberi megnyilvánulás mögött van "jó" illetve "rossz" démon, hiszen maga a gondolat, eszme is egy démon "csíra" (elementál), amire ha sokan irányulnak bolygó méretű is lehet.
    Azt mondod az Illuminátinak nincs köze démonokhoz. Sajnos nagyon is van. Csak persze nem tudnak róla, hogy amikor okkult-barbár szertartásokon keresztül próbálnak "isteni" insrukciókhoz jutni a további lépéseket világhódító terveiket illetően, akkor a legkevésbé magasztos, valódi isteni entítás fog számukra megnyilvánulni, hanem egy jó kövér asztrális szörny, mely emberi életeket nem kímélve próbál a bólygó elsődleges "vérszívója" (vámpírja) lenni... Valószínűleg emberáldozatokat is végeznek nagy számban, mert ezek a rituálék biztosítják a legmagasabb rezgésű éteri táplálékot.
    A katolikus egyház is ezért égette el az eretnekeket, hiszen kényszermunkára is ítélhette volna őket.
    Ja és létezik olyan hogy Krisztus démon, az igazin kívül..., amit két ezer éve éltetnek. emberek milliárdjai, médiumokon keresztül beszél ő minden szépet, csak egyet nem szeretne, hogy kövesd az igazit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az emberi agy segítségével futó virtuális programokat összekeveritek lélekkel és minden egyébbel, pedig az ember személyisége, gondolkodása, azok csak virtuális programok összessége, persze vannak programok amik inkább hardver közeliek, de lényeg hogy a fizikai gépen programok futnak csak, mint ahogyan a számítógép fizikai része megteremti a lehetőséget a programok futásának, csak az agynál bonyolultabb a dolog mert sokkal több elágazás van

      Törlés
    2. Ez egy nagyon érdekes téma!
      Az emberi agy, csak egy antenna.
      A benne található idegsejtnyúlványok összekapcsolódási struktúrája az ami meghatározza a "Csaba szerinti hardverközeli programokat".
      Ezek a programok határozzak meg az alap élethez való hozzáállásunkat, véleményeinket, gondolkodásmódunkat. Ezért van az a mondás, ha valaki kalapács mindent szögnek lát.
      Még a hitrendszerünk is ez határozza meg.
      Amikor eldöntöd, hogy megtanulsz levitálni a gyakorlatok által valójában azokat a dentrit kapcsolatokat változtatod meg amik szükségesek a DNS-ben levő programok elérhetőségét és használhatóságát akadályozza. Lásd ember ->elszakadt gerincvelő->nem járhat->de akar->kondícionálás->dentrit kapcsolatváltoztatás->újraépült gerincvelő->áramlás->járás.
      A másik az a program amit tévesen "Csaba nem köt össze a lélekkel".
      Ha egy programot készítesz és energiával látod el az ha átlép egy energiasűrűséget, minőséget akkor bizony akár akarod, akár nem az tudatra ébred. Önálló akarata lesz.
      Elkezdi saját útját járni. Tőlünk függetlenül.
      Ez sajátosság. Minden az univerzumban tudatra ébred ha elér egy energiasűrűség értéket.
      Na ilyenek lehetnek pl, a démonok, fantom, elementál. A megteremtése tudattalan is lehet, elég ha félelem táplálja. A félelem egy rezgés olyan mint a többi csak a frekvenciája más.
      És ni ni kész is van a démon.(Minden valás, mester, felemelkedett óv a félelem használatától).
      Elérkeztünk a számunkra legérdekesebb részhez.
      Azokhoz a programokhoz amik a világot mozgatják, belülről. A történetekhez.
      Úgyan úgy mint a démonokhoz, elég ha egy történetet elképzelünk, energiát társítunk hozzá, meg még energiát és kész a baj. A történet elindul, tudatra ébred és önálló történetként lebeg és végzi a benne lévő folyamatok előírányzatát.
      A program sajátosság horizontja természetesen metszi a síkilluziót, a metszésponton találkozunk a démununkal vagy amit teremtettünk.
      Ami minket érint(akár illumináti):
      1. Készits egy eseménycélt
      2. Válaszd meg a hatásait, összetevőit
      3. Indíts el egy töltőmezőt, pl kapcsold hozzá egy hoaxhoz a tv-ben, vagy egy félelemkeltő hírhez.
      4. A mezőt kösd visza a programod többszálú pászmájához.
      Mi fog történni?
      A sok ember(tudjátok, aki nem elég tudatos) na az elkezd, félni, bosszankodni, sajátosság képp feltölti a programot és az elindul. A szándék és az impulzus hozzáköti az emberiség hálójához és már alkalmazható is a sok emberre.
      Hát konyhanyelven ehhez ennyit tudtam hozzátenni.

      vadász, programozó

      Törlés
    3. Mirdad: ez az egész oldal egyféle új szerű látásmódra serkenti az embereket, arra hogy merj bizonyos dolgokat újra gondolni, azt mondja ne hidd el azt amit mondanak, azt mondja győződj meg kutass utána.
      Az egyház se különb sőt, de ebbe nem akarok most bele menni, mert szentnek aligha nevezhető, jó voltak pár jó kiemelkedő fazonok, de ezzel nem felejtődik el a rossz.
      Lala Horváth: lényegében leírtad amit szerettem volna, még annyival erősíteném meg a gondolatot, hogy: Azt mondják hogy a gondolatnak teremtő ereje van.

      Törlés
    4. Igen, Womrox!
      Csak az egy gondolatnak van teremtő ereje. ;-)

      Törlés
  17. Itt lassan összejön egy démonológiai fakultás..:)
    A démon nem a (bukott) nephilim/őrző/angyal egy másik neve?
    (ha nem, akkor semmit sem értek...)

    VálaszTörlés
  18. Hát, ha már mindenki annyi érdekes dolgot írt, javaslom elolvasásra Franz Bardon műveit.

    VálaszTörlés
  19. A démon eredetileg természeti erőt jelent, ami se nem jó se nem rossz. Valójában az un. paradicsomon kívül "élő" alvó-álmodó, bukott emberiség elsősorban csoportos képzetei (érzékszervekkel érzékelhető, "látható" univerzum lakói is idetartoznak, nem csak a Földé ) . A fizikai törvények is ilyenek, mint pl. a gravitáció, fénysebesség. stb. Ezek mind közös "megegyezésen" alapulnak. Azért nehéz egyénileg átírni, megváltoztatni, mert, vagy minden tudatos entitás élteti, vagy mondjuk egy adott égitest lakói.

    Egyébként ha megértjük ezeket a dolgokat. Az is világossá válhat, hogy miért él ebben a kaotikus állapotban Földi ember. Glóbuszunk démonjai nem akarják, hogy a tudatosságnak átlépjük egy olyan szintjét, ami hatalmi pozíciójukat veszélyeztethetik...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A médiumokon keresztül sok szépet üzengető "angyalok, arkangyalok" a "jó" démonok családjába tartoznak. A valódi angyalok, az előttünk haladó emberiség, akik a Hold-korszakban élték át azt amit mi most, nem kommunikálnak velünk verbálisan.

      Törlés
    2. Köszi… „elsősorban csoportos képzetei”- ez jó, ez alapján mémnek is lehet értelmezni (a démont), nem kell asztráltestként feltételezni. Vagy igen…(mindenesetre lehet gondolkodni)

      Hamvas Béla így bölcselkedik Henochhal, az első prófétával kapcsolatban:” Henoch tudta, mit jelent a sötét nemzedékben élni. Az istentelenek között, az emiták, vagyis a borzasztók, a rephaiták, vagyis a gigászok, a giborim, vagyis a hatalmaskodók, a samsuniták, vagyis a zűrzavarosak, az anaguidák, vagyis a szörnyek, az avidák, vagyis a visszájára fordítottak, a nephilim, vagyis a megrontók között. Elárulták a fényt, írja a hagyomány. Henoch az árulókat és a törtetőket nem gyűlölte. Az Úrral szövetségben állt. Nem gyűlöl. De aki nincs vele, ellene van. Az egyetlen mód az elátkozottak között élni. Nem gyűlölni. Az Úrral szövetségben állni.”

      Törlés
    3. szerintem nagyon régen is ugyanolyan világ volt mint most, csak persze sokkal kevesebb technológiával, de az emberi együtt élés jellemző szabályszerűségei ugyan arról a tőről fakadtak

      Törlés
  20. szerintem nektek mindegy csak hülyeség legyen, ameddig hülyeség addig szeretitek mert az olyan romantikus, nem úgy mint a száraz logika

    VálaszTörlés
  21. Barátom, ha a száraz logikát kedveled és a világ megismerésére törekszel kóstolj bele egy kicsit a kvantumfizikába. Nem olyan bonyolult, mint elsőre hangzik. Egy idő után rájönnél, hogy az anyagelvű gondolkodás tarthatatlan. Sőt, ha a materializmus történelmi múltja is érdekelne, azt is látnád, hogy mennyire tudatosan vezette be egy kiválasztottsági tudatban élő népcsoport melynek régóta bögyében volt a kereszténység, kihasználva a XIX. sz. egyházellenességét.
    Buddhának ezt a témát ajánlanám figyelmébe...
    Jómagam, ha materialista volnék olyasmiken is illene elmerengenem a ráció kedvéért. pl., hogy miért olyan jó illatú, és jó ízű egy érett őszibarack, holott a magnak a gyümölcs húsa pusztán trágya a növekedés serkentéséhez, miért "töri" magát a növény, hogy ilyet alkosson és számára értelmetlenül sokat, amikor „fogalma sincs arról”, hogy léteznek állatok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az ezoterikusok azt is félre értelmezik, de fárasztó lenne leírni hogy miért, a másik bekezdés pedig megint arról szól hogy a nagy összetettséget nem tudjátok hova tenni és ezért elkezdtek a mesét alkotni

      Törlés

  22. Ha nyitott szívvel és elmével (az elmét a kedvedért írtam) csodálkozunk a világra, számtalan példát láthatunk arra, hogy a "nagy összetettség" nem létezhetne tudatos irányítás nélkül.
    Aztán hál' Istennek jómagam is átéltem néhány nem szokványos dolgot ennek egyértelmű igazolására. Nem médiumi katyvaszt...
    De nincs semmi probléma a materializmussal. Ez olyan mint mondjuk egy év az általános iskolában. Sokunknak át kell élni. Jómagam is voltam ebben az állapotban, sőt technokrata voltam.
    Mivel jár: egyszer élünk ideája, rettegés az elmúlástól, félelem a véletlenektől, egoizmus-erkölcstelenség, cselekvési kényszer, szeretetlenség, stb. Mellesleg démonjaink részére a legideálisabb állapot.
    Azért élünk ezen a létsíkon, hogy önismeretre tegyünk szert, és ez a legtudatlanabb világnézet része dolognak.
    Talán ismered a Delphoi templom feliratát: „Ember ismerd meg önmagad és Istent is megismered.”

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem már az is hibás dolog hogy "szívvel és" vagy hasonló módon fogalmazunk, mert csak az elme van, és az érzelmek is fizikai törvények és a virtuális programok törvényszerűségei szerint zajlanak le, becsapjuk magunkat és másokat is azzal hogy a lélek, szív stb. szavakat használjuk, mert ezek félrevezetőek

      Törlés
    2. :)
      Efféle dolgokat egészen addig fogsz hinni (ez is egy vallás), amíg egy szép nap arra ébredsz, affenébe ez nem így van.
      Vagy addig tolakodik hozzád egy jelenség, egy bizonyíték mígnem hajlandó vagy végre észrevenni, és rombadönt minden addigi elképzelésedet. Továbbléphetsz. Számomra a világ telis-tele ilyenekkel. "Véletlenül" odakerülök, hogy lássam...
      Te most "véletlenül" nem találkozol velük. De ígérem fogsz.

      Törlés
    3. itt simán arról van szó, hogy én ugyan abban a helyzetben nem vonok le téves következtetést, például egy spécibb vagy egy bonyolultabb dolog miatt nem fogok hinni lélekben, istenben, stb. a világot én nem választom szét, ti meg szétválasztjátok

      Törlés
    4. Elmejáték. :)
      Ha egy materialista olyat állít, amit nem tud bizonyítani, akkor a filozófiája vallás. Mert ugye nem tudod bizonyítani, hogy nincs lélek, vagy Isten (téves következtetésnek tartod).
      Sakk. :)

      Törlés
    5. ez a materialista kifejezés nem tetszik, mert nem csak anyagról van szó, hanem az anyagon futó virtuális programokról, legalábbis ember, állat, számítógép esetében, valahol ott a probléma hogy benneteket össze zavar az amikor már a virtuális programok is megjelennek egy részletesebb szerkezetben

      Törlés
    6. Ki írta ezeket a virtuális programokat? Vagy ha ezek az algoritmusok részei az anyagnak, akkor hol vannak az anyagban? DNS-ben? Mi forgatta össze ilyen precízen az alkotóelemeit? Hol a program fejlesztője?

      Törlés
  23. Értem. Nálad ez a "virtuális program" fut. Kezdetnek nem rossz. Viszont csak akkor fixáld, ha tudod is nemcsak feltételezed: látod, érzékeled...
    Szerintem ez olyan mátrixos, sarkítás.
    Egyébként az anyagba futó program elve szintén anyagelvű...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a virtuális program létezésének, az egyszerű anyagok megfelelő szerveződése adja az energiát, meg a számítási teljesítményt, a memória teljesítményt, és még néhány ilyen alap dolgot, a fejünkben lévő virtuális programok voltaképpen ilyesmikben kötődnek az anyaghoz, de maga a virtuális program voltaképpen ezeken a határokon belül önálló virtuális világot tud létrehozni, ez a önálló virtuális világ pedig teljesen más kategóriába tartozik mint az anyagi világ

      a virtuális programoknak semmilyen szinten nem kell megfelelnie a fizikai törvényeknek vagy az ok-okozatnak, például a valóságban a kiöntött víz kiöntött vízként fog viselkedni, a virtuális programok által felépített világban a kiöntött vízből csinálhatunk verebet, a virtuális programok lehetőségeinek csak a számítási kapacitások szabnak határt

      mivel az emberek nem tudják hogy menyiben kapcsolódik a valódi világhoz a virtuális programok világa és mert nem értik a virtuális programok szabadságát, ezért mindenféle téves következtetéseket vonnak le, amiből aztán lesz isten, lélek, pokol, meny, reinkarnáció, vallások

      Törlés
    2. Mondom, hogy a mém-elmélet berkeiben caplatunk…:) A mémeket fel lehet fogni „virtuális programok”-nak, amelyek önmaguk reprodukálására és elterjesztésére törekednek. És nem vonatkozik rájuk közvetlenül az ok-okozati törvény.

      A lélek fogalom tagadása azért egy egészen más kérdés. Nem lehet bizonyítani sem azt, hogy van lélek, sem azt, hogy nincs. Az emberek nagy része – saját magát figyelve – biztos abban, hogy a lélek létezik. Ezen az alapon pedig a kollektív tudatban biztosan van lélek. Na persze a kollektív tudatot is elég nehéz bizonyítani…

      Törlés
    3. Elég érdekesen hangzik. "egyszerű anyagok megfelelő szerveződése adja az energiát, meg a számítási teljesítményt" Aha. Elég spekulatívnak tűnik. 81-ben volt dolgom Svédországban a Szcientológiai egyházzal, hasonló érzéseket kelt bennem.
      Lehetünk hidegek vagy melegek, csak langyosak ne legyünk. Tehát mennyünk végig azon az úton amit kinéztünk magunknak. Majd a végén minden kiderül.


      Törlés
    4. „téves következtetés…lélek”

      Vannak megmagyarázhatatlan emberi reakciók, amelyek nem racionálisak, nem ésszerűek, nem logikusak.

      Pl. a az öngyilkos bálnákat az emberek újra és újra megpróbálják visszaterelni a tengerbe. Miért?
      Vagy amikor az ember eltávozik valahonnan, mindent rendberak maga után, pedig ez értelmetlen. Miért teszi?
      Valaki adományoz a szenvedők javára, de ragaszkodik hozzá, hogy anonim maradjon. Mi motíválja az embert ilyenkor?
      Föláldozza magát több ember megmentése érdekében. Ez egy mérlegelés eredménye lenne? Dehogy. Stb.

      Törlés
    5. Valóban, az önzetlenség, a szeretet, etikus viselkedés nem magyarázható materiális alapon.

      Törlés
    6. fentebb már írtam hogy egy virtuális világnak nem kell betartania az ok-okozati és egyéb fizikai törvényeket, virtuális világ például a gondolkodásunk is, annyiban kötődik csak az anyagi világhoz, hogy egy bonyolult anyagi szerkezet adja az energiát és a keretrendszert a virtuális világhoz, mondjuk a virtuális programok mellet vannak azért hardver közeli programok is de inkább nem bonyolítom mert amúgy sem értitek

      Törlés
  24. a lényeg hogy a személyiségünket és a gondokolási képességünket programok generálják és programok által létrehozott virtuális világ, aminek a maximális számítási teljesítményét az agyunk mérete és felépítése határozza meg

    bármilyen irányba mehetünk, építhetünk és rombolhatunk is

    ha meghalunk akkor annyi, kivéve ha valaki mondjuk letudja menteni magát egy számítógépre, akkor a másolata a számítógépen fog tovább élni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erről pont itt a világhelyzetén volt egy cikk. S mi lenne ha lementenék a "tudatod" egy számitógépre? Épp amit el akarnak érni a megvilágosodottak, hogy örök fogságba maradj, itt, nekik, ne tudj visszatérni az "eredet-programhoz".

      Törlés
  25. mondjuk az sem lenne rossz ha egy másik ember agyába tudnánk menteni magunkat ahogyan az Valvrave the Liberator animében

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ki alkotta és üzemelteti a "számítógépvilágot" és mi célból?
      Amúgy a valóságban a gondolat is anyagból van (magas rezgésszámú un. visszatükröző éterből) sőt még él is. De talán ezt momentán még nem szükséges tudnod... :) Esetleg majd egy következő életedben. :)

      Törlés
    2. Gondoltatok már arra, hogy a halálfélelem és az életösztön két külön dolog?
      Az életösztön valami olyan, ami (szgépes nyelven) a "hardverbe" be van égetve és nem engedi, hogy csak úgy elhajigáljuk akármelyik életünket, ha elér minket valami letargia - gyakorlatilag egy egészséges dolog.
      A halálfélelem meg egy alattomos belénk plántált hit arról, hogy ha meghalunk, nincs tovább semmi, ez az egy lehetőségünk van és kész. A halálfélelem tehát értelmet ad az önzésnek, rettegésnek...és a többinek, amik tönkre teszik az ember életét.
      Talán éppen a halálfélelem az, ami olykor kikapcsolja vagy összezavarja az életösztönünket.
      'szóval szerintem nem kell aggódni, bizonyos szinten más agyba mentjük magunkat, igaz az az agy megint elölről kezd tanulni mindent, amíg felnő és azon is túl.
      Persze tudom, Csaba Barát, te arra gondoltál, hogy az egész kifejlődött tudatod menne át egy friss, sértetlen testbe. Bele gondoltál már, hogy ez a tudat meddig bírná ép elmével? Honnan tudnád, hogy amit "megtanult", az mind igaz információ?
      Magam részéről maradnék inkább a jó öreg reinkarnációnál (mielőtt bárki is leszólná, vigyázat: az igazi kereszténység is hisz benne - gyakorlatilag csak így logikus minden, ami logika felettinek látszik vagy természetes, ami természet felettinek).

      Törlés
    3. Oriasi tévedésben vagy go tibi, mert az igazi keresztyénség nem hisz a reinkarnacioban!

      Törlés
    4. Ria, a KERESZTÉNY tanok hirdetik a reinkarnációt. A hamis kereszténység nem.
      Első hamisítás akkor volt amikor a kánont összeállították, kihagyták azokat a szent írásokat, melyek ezt az ismeretet magukban foglalták. Az újabb rostálás a második konstantinápolyi zsinaton történt. Ott véglegesítették azt, hogy nincs reinkarnáció... (milyen alapon?). Csupán egy mondat maradt a Bibliában: Keresztelő Jánosról, hogy ő Illés.

      Törlés
    5. Ria, nem tudom ki téved, de ez a két idézet a bibliából van...
      „Bizony mondom nektek: asszonyok szülöttei közt nem
      született nagyobb Keresztelő Jánosnál. De aki a mennyek
      országában a legkisebb, az nagyobb nála. A mennyek országa
      Keresztelő János idejétől mindmáig erőszakot szenved, az
      erőszakosok szerzik meg. A próféták és a törvény Jánosig mind
      ezt jövendölték. S ha tudni akarjátok, ő Illés, akinek el kell
      jönnie. Akinek van füle, hallja meg!" (Máté 11:11-15)

      Senki sem ment föl a mennybe, csak aki alászállt a
      mennyből: az Emberfia (aki a mennyben van). "(János 3:1-13)

      Törlés
    6. A Biblia sehol sem említi a reinkarnációt, sőt, az ellenkezőjét állítja…

      „Elrendeltetett, hogy az emberek EGYSZER meghaljanak, azután pedig ítélet következik…” (Zsidók 9:27). Figyeltél?! -> EGYSZER!

      És kérdezék őt (Keresztelo Janost): Micsoda tehát? Illyés vagy-é te? És monda: Nem vagyok"(Janos evang. 1:21)

      Törlés
    7. Két inkarnáció között megítélik (megítéljük) tetteinket.
      Aztán az ószövetség és újszövetség nem ugyanarról az Istenről beszél. Míg az egyik a szemet szemért, fogat fogért elvét hirdeti, a másik azt mondja szeresd ellenségedet.
      A zsidók Istene a fajuk istenével, csoportegójukkal azonos (démon). Aki mindenkit el akar pusztítani, aki nem őt követi (olvasd el, mit tettek a Kánaánban élő népekkel).
      Azonkívül olvass Apokrif evangéliumokat is. Tamás, Magdaléna, Fülöp, stb.

      Törlés
    8. Miért kérdezték meg Jánost, hogy Illése-e, ha nem hittek a reinkarnációban? :)

      Törlés
    9. "Gondoltatok már arra, hogy a halálfélelem és az életösztön két külön dolog? "
      az ösztönös reakció az a hardver közeli programok, a gondolati pedig a hardvertől távoli programok, amiket már a virtuális program világunkban kezelhetünk szabadon

      Törlés
    10. Sziasztok,

      Jó, hogy elindult a "reinkarnáció"-téma, mert látszik, hogy már a Biblia ma elérhető fordításai (ferdítései?) mennyire félrevezetik az emberek nagy tömegeit. Ebből is látszik: az egyes ember soha nem hibáztatható. "Ne ítélj, mert te is megítéltetsz", igaz?
      Egyébként engem többen óva intettek az ószövetség kijelentéseinek feltétel nélküli elfogadásától.

      Kedves Ria, én sem tudhatom, hogy jól gondolkodom-e vagy engem is megtévesztettek. Igazad van, ha azt mondod, nem tanulmányoztam eléggé a Bibliát, de nem is akartam elveszni benne. Egyszerűen csak befelé, mélyre (nem lefelé!) tekintve próbálom szűrni és elfogadni az infókat...eddig bejött.

      Törlés
    11. Illés nem halt meg.Nem meghalt ember esetében nem lehet reinkarnációról beszélni.

      Törlés
    12. Igy van! Mint ahogyan Enokh elragadtatott halala elott, ugy Illés is.

      Törlés
  26. A Biblia vs. reinkarnáció egy érdekes kérdés. Én úgy tudom, hogy az ókori görögök, azok a bizonyos „pogányok”, azt nem értették a kereszténységben, hogy miért ragaszkodnak a test feltámadásához. Ők (mármint a görögök) minden szellemi jelenséget fel tudtak fogni, (sőt nagyrészt ők gyártották ezeket), de a testi feltámadást földhözragadtnak érezték. Márpedig a kereszténységben maga az alapító is halála után holttetemként eltűnik a barlangból. A végítéletnél pedig a sírok nyilnak meg és testi valójukban támadnak fel a halottak…

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A feltámadással kapcsolatban hazudnak legtöbbet az egyházak.
      Amíg testben vagyunk addig kell feltámadnunk, nem miután meghaltunk. Akkor már késő, jöhetünk vissza a következő körre. Az igazi élethez (paradicsomi élethez) képest mi „halottak” vagyunk, akik mintegy álmodják ezt a világot… Így érti a Biblia a feltámadást (felébredést)

      Törlés
    2. A végítélet pedig egy törekvő csoportra vonatkozik, aki építi a bárkát, az új Jeruzsálemet, nem az egész emberiségre. Mire mindenki visszatér a Plerómába az nagyon sokára lesz.

      Törlés
    3. ha valaki leír egy könyvben valamit azt ti elhiszitek? saját magatoknak kell felépíteni hogy mi a helyes és mi nem, mi igaz és mi nem, ne egy könyvet kövesetek!!!

      Törlés
    4. Mirdad, hozzám közel áll az érvelésed, de dogmatikailag (ami nélkül nincs vallás) nehéz lenne ebből zárt rendszert felépíteni. A test feltámadása pont az újjászületéssel összeegyeztethetetlen. Ha esetleg úgy nem, hogy a papság szándékosan és SIKERESEN titkolja, hogy az üdvtörténet mögöttes eseménye, hogy aki nem üdvözül, az reinkarnálódni fog…

      Hmmm…ezen még gondolkozok.

      Csaba, én olvastam azért néhány könyvet, amitől majdhogynem padlót fogtam. Te nem?

      Törlés
    5. „A végítélet pedig egy törekvő csoportra vonatkozik „

      itt nyilván az elragadtatás dogmájára gondolsz. A kül. reformer irányzatok közös kiindulópontja, hogy az Úr legjobb híveit még az utolsó ítélet előtt magához emeli. Ez azonban nincs benne az eredeti kinyilatkozáshoz időben legközelebb álló katolikus hittételekben.

      A Te logikád szerint ennek az elragadtatásnak folyamatosan történnie kellene, hisz mindig vannak, akik földi életükben elérik a földi tökéletességet, így az Úr jobbján/Plerómában (kinek hogy tetszik) van a helyük..

      Törlés
    6. Nem. Sajnos nincs folyamatos elragadtatás. 600-700 évente történik. Mint most is. Közben vannak olyan csoportok akiknek sikerül elérni a kritikus szintet, azokat a korább szerzet veszi fel ideglenesen, amíg az új el nem készül. Megjegyzem az új bárka ajtaja csaknem bezárt..

      Törlés
    7. Valóban érdekes kérdés. De fordítsuk meg a felvetésből adódó kérdést: Mennyiben segítene a kereszténységen, ha a dogmatika része lenne újra (?) a reinkarnáció? Visszaállna ezáltal a tekintélye? Hitelesebbé tenné Krisztus tanait? Visszatérnének a hívők a vasárnapi kereszténységtől a napi 24 órás kereszténységhez? Szerintem nem. Sokkal nagyobb problémának látom, hogy az Anyaszentegyház a vallások között egyedülálló módon - elég korán - kiiktatta magából azt a gnosztikus magot, amely minden vallás transzcendens középpontját jelentette. A kiiktatásnak és elnyomásnak egyenes következménye lett később a keresztény misztika felszínre törése (Keresztes Szent János, Eckhart mester, J. Tauler, stb.). Ennek a magnak persze része volt az újratestesülés tana, de távolról sem olyan súllyal, ahogy azt a modern irányzatok látni szeretnék. (lásd Alexandriai Origenész.)

      A másik nagy probléma a keresztény egyházak folyamatos közeledése a modernista eszmeáramlatokhoz. Most ott tartunk, hogy a darwinizmus sületlenségeit már igen nagy mértékben az egyház is elfogadja, olyan bizarr dolgokról, mint a békepapság (egyesek szerint Lenin Fohászati Művek) és a "keresztény-demokrácia", mint kifejezés, ne is beszéljünk.

      A harmadik - talán legnagyobb - probléma, hogy a modern értelemben vett reinkarnáció vagy lélekvándorlás tana nem is szerepel keleti tradíciók magasabb tanításaiban. Hogy "valaki" vagy "valamilyen entitás" életről életre testet ölt csak jóval később a hagyományok népies, vallásos arculataiban nyert egyre kiemelkedőbb szerepet, amit a spirituális megújhodásra szomjazó nyugat igen gyorsan magáévá tett, megalapozva ezzel egy jellemző "nyúédzses" mentalitást: "Elszúrtam, hát elszúrtam, egyszer valamelyik életemben úgyis visszatérek a Forráshoz".

      Törlés
    8. A "test feltámadása" pedig csak akkor akkor értelmezhető, ha alatta nemcsak valamilyen biofizikai konglomerátumot, hanem egy olyan hordozót értünk, amely a megvalósító alanyi azonosságának folyamatosságát biztosítja a Krisztusi úton.

      Törlés
    9. viator, teljesen jogos, amiket mint a kereszténység gyengeségeit felsorolsz. Ennek ellenére mint vallás az ókorban és a középkorban nagyon sikeres volt. Szerintem az történt, hogy ráakaszkodtak társutasok (nem démonok) és saját érdekeiknek, politikai céljaiknak megfelelően manipulálták. A „páli fordulat”, amikor a gnosztikus elemeket kihajították, egyetlen emberhez kötődik. A II. vatikáni zsinat szinte a közelmúltban volt, de óriási erők mozogtak már, hogy a vallást liberalizálják, deregulálják, stb. Ekkor dobták ki a latin nyelvű misézést. Napjainkban meg már azt hallani, hogy a nem hívő is üdvözülhet. Látszik, hogy a cél a teljes ellényegtelenítés.

      Az ókori gondolkodók valóban máshogy fogták fel a lelket, mint ahogy azt a modernitásban felfogjuk. A mai lélekfelfogás szvsz a kereszténységnek köszönhető (mégha ezt ma már sokan tagadják is), a lélek a testtel és szellemmel egyenrangú szubsztancia, amely aktív életvezető, irányító. Sőt, emlékezni is képes, vagy legalábbis a kollektív tudattal kommunikálni (lásd.: regressziós hipnózis).

      Törlés
    10. Azért G. Buddhánál is ha nem is entitás, de a vágy az élet akarására, és ami ehhez tartozik : az akaratok, a hajlamok összessége, a karmikus feladatok azok, amiket az új megtestesülés örököl.

      Törlés
    11. murcielago, azt kell mondjam, szó szerint egyetértek azzal, amit írsz. Annyit hozzátennék, hogy a kereszténység korai története meglehetősen érdekesen alakult: a több tucat korai iskola között bizony nem kevés olyan is volt, amely egy nagyon veszélyes dualista interpretáció irányába mozdult el (lehet, hogy ezzel nem leszek nagyon népszerű, de a manicheista irányzatok is magukban hordozták ezt a veszélyt. Érdemes mélyebben tanulmányozni Szent Ágoston történetét...). Ebből a szempontból talán indokolt volt a római egyház tisztázó politikája. Sajnos ezzel együtt egy sokkal archaikusabb magot is kiiktattak a szellemi alapvetéseik közül, amely döntések évszázadokra meghatározták az egyház karakterét.

      Az általad említett fénykort a gótika időszakára tenném, amikor már messze meghaladta a kereszténység a korai időszakára jellemző "népiesch" ellen-mitrász-i karakterét, és egy valóban tradicionális és rendkívül magasrendű szellemiséget tudott felmutatni a világnak. (Érdemes elmélyülni a katedrálisok szimbolizmusában)

      A fentiekhez kapcsolódóan érdemes lenne egyszer a Galilei perről is eszmét cserélni...

      Gautama Buddhával kapcsolatos mondataidhoz nincs mit hozzátenni... :-)

      Törlés
  27. Jogos lehet a kérdés: miért vezetik félre az egyházak az embereket?
    Amikor egy bárka távozik, vannak akik lemaradnak, akik nem feleltek meg az elvárásoknak, ők a továbbiakban egy eszmét, misztikus vágyat éltetnek. Miközben tele van a szájuk Krisztussal… gólemet építenek, ami rövid úton átveszi felettük az irányítást.
    Azokat pedig akik nem tértek le az igazi útról a világ megtámadja, „keresztre feszíti” (kettős kereszt jelentése).
    Ha megnézzük a történelmet, könnyen megtalálhatjuk őket: pl. esszénusok, manicheusok, bogumilok-katárok, stb. Mindnyájukat lemészárolták a démoni egyházak papjai. Úgy is hívhatjuk őket összefoglaló néven, hogy gnosztikusok. Amit persze a lexikonok írnak törekvéseikről értelemszerűen valótlanok.
    Ahhoz hogy egy új bárka épüljön olyannak kell elkezdeni az építést, aki tudja hogyan kell azt csinálni, aki már korábbi életében bejárta Utat és csak segíteni jött vissza. Az ilyen ember a hierofáns…

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen egyetértek a levezetéseddel, csak arra a kérdésre nem válszol, amivel nyitsz, hogy miért teszik ezt (mármint a félrevezetést) az egyházak?

      De itt nyilván visszajutunk a démonokhoz (amit csak most tanulok, még nem sajátítottam el teljesen)
      …:))

      Törlés
  28. murcielago. Természetesen a feltámadott embernek, a Monádnak is van teste, csak magasabb rezgésszámú.
    Régi testünk (test és vér nem örökölheti Isten országát) átpolarizálását, a mai gnosztikusok transzfigurációnak hívja. A katárok a XIII. sz-ban reformációnak, ami időközben elhasználódott...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. „ Természetesen a feltámadott embernek, a Monádnak is van teste, csak magasabb rezgésszámú”
      Na ez viszont logikai probléma: a lélek egyszerre csak egy testben létezhet, ha marad a feltámadott ember testében, nem születhet újjá egy másik testben…

      Törlés
    2. Összetett kérdéseket feszegetsz. Ugye van olyan hogy ember ismerd meg önmagad és Istent is megismered.
      Röviden, milyen a szerkezetünk: Anyagtestünk 4 részből áll, anyagtest (kémiai éter), étertest (élettest), öt centivel túlér az anyagtesten , asztráltest (vágytest), aurának is mondják, mentáltest (gondolattest) a fej körül. Az "ÉN" székhelye. A felettes én egy csillagos égboltként ölel minket körbe (rota, karma feljegyzések, szemmel nem látható). Ezenkívül van egy Krisztus-mag, lótusz gyöngye a szívben. Eredeti Isten principium. No és ott az egó, a lépben van feltekeredve. Folytassam? :)
      Az átpolarizálás belülről kezdődik kifelé a mentáltesttel, Festményeken a szentek aranyglóriája...
      Lélek, a tudat hordozója kétféle van. Bukott világunk ősanyagából , és az eredetiéből (univerzumunk sötét anyagából, azért sötét mert nem érzékeljük). Ha eljutottál az ószövetségi állapot végére, elfáradtál a Kánaán keresésében... megszületik a szívedbe állati lényed "barmai" közé a krisztusi lélek, az isteni lélek... Stb, stb.

      Törlés
    3. A Biblia túl a történelmi eseményeken az első betűtől az utolsóig egy fantasztikus kézikönyve, költői leírása egy belső spirituális utazásnak, amit az egyén ill. csoport jár be bukott állapotától a feltámadásig.

      "Szülessen bár ezerszer Krisztus Betlehemben, ha benned nem: maradsz örökre elveszetten." Angelus Silesius

      Törlés
    4. Bizony így van. Egykori tanárom mondotta vala: A Biblia minden helyszíne, minden szereplője. minden esemény tulajdonképpen te Magad vagy.

      Törlés
  29. A kulturnépek sem arany báránykák.A történelem folyamán az úgynevezett "civilizált" népek vitték véghez.

    VálaszTörlés
  30. ...a legnagyobb és kegyetlenebb népirtást.

    VálaszTörlés
  31. Írva vagyon a Bibliában: "Eljő az idő,amikor Ézsau népei lerázzák vállukról Jákób (Izráél) jármát...

    VálaszTörlés
  32. A hazugságot naponta táplálni kell!
    És a hazugok a mi segítségünkkel/hallgatólagos beleegyezésünkkel/

    nap, mint nap újjászülttetik..
    Röviden:
    "Ami valós, azt semmi nem fenyegetheti. Ami valótlan, az nem létezik. Ebben rejlik Isten békéje. A csodák tanítása - Course in Miracles"
    http://vilaghelyzete.blogspot.hu/2013/11/a-legnagyobb-holokauszt-ami-foldon.html
    Magyarázat/példa:
    http://vilaghelyzete.blogspot.hu/2013/11/a-legnagyobb-holokauszt-ami-foldon.html
    Csak ezek után van értelme a megbocsátásnak, ha tudod, valójában mit vétettél/vétenek ellened!
    "És bocsásd meg a mi * vétkeinket, miképen mi is megbocsátunk azoknak, a kik ellenünk vétkeztek" ("hanem még hetvenhétszer is")

    VálaszTörlés
  33. Van rá mód, hogy javuljanak a kilátásaink!: Ebbe kellen energiát fektetni! illetve ennek támogatásába: http://www.youtube.com/watch?v=mL4VsA8WIL4
    Van rá példa, hogy megoldottáke fő problémát: http://www.youtube.com/watch?v=oHvnDXiQGXs

    VálaszTörlés
  34. De legalább a jenkik is megszívják, egy pár évtizeden belül a niggerek lesznek többségben, a fehérekből rabszolgák lesznek, és gazdaságilag se húzzák már túl sokáig...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez is egy humanista megközelítés, Hitler a másik nagy numanista is így képzelte a dolgot,..neked mi a bajod a feketékkel ? Bántottak? Elvették a bicajodat? Vagy úgy képzeled ide csak ilyen hülyeségekkel jelentkezhetsz?

      Törlés
  35. Ön bármilyen anyagi nehézségek, van szüksége egy üzleti kölcsön bővíteni a vállalkozást? Jelentkezzen kölcsön most és kap jóváhagyott. kínálunk mindenféle hitel csökkentett kamatláb 2%-os. (üzleti hitel, személyi kölcsön, konszolidációs hitelt, autó hitel, beruházások hitel, stb), akkor már bérbe hitelt azoknak a pénzügyi stressz és az üzleti tevékenység bővítésére . lépjen kapcsolatba velünk ma, és kap engedélyt. email: rick_nelly121@outlook.com

    VálaszTörlés
  36. Hello, I am nevű MORAIDA LUNA. Azt akarom, hogy használja ezt a médiumot, hogy figyelmeztesse az összes hitel kérők hogy legyen nagyon óvatos, mert vannak átverés mindenhol. Néhány hónappal ezelőtt voltam anyagilag feszült, és mivel a kétségbeesés, én már csalás a néhány online hitelezők. Majdnem elvesztette a reményt, amíg egy barátom említett nekem, hogy egy nagyon megbízható hitelező hívott Mrs. Amanda, aki kölcsön nekem egy fedezetlen hitel a $ 53.000 kevesebb, mint 24 óra alatt a nyomás és a stressz a kamat mindössze 2%. Annyira meglepődtem, amikor megnéztem a bankszámla egyenleg, és kiderült, hogy az összeget kértem küldtek egyenesen a fiókomba késedelem nélkül. Ezért ígértem neki, hogy megyek, hogy megosszák a jó hírt, hogy az emberek hitelhez egyszerűen nincs stressz. Tehát, ha a szükség van-e kölcsön bármilyen, kapcsolatba lépni vele keresztül ő e-mail: amandarichardsonloanfirm@gmail.com.
    Akkor is lépjen kapcsolatba velem e-mailben moraidaluna@gmail.com.
    Nos, minden, amit tennie, megpróbál találkozni a hitel visszafizetése, amit küld közvetlenül a számlára havonta.

    VálaszTörlés
  37. Az indiánok emberáldozatot általában isteneknek, uralkodóknak ajánlották fel és mutatták be. Dél-Amerika és Közép-Amerika területén terjedt el, a mai Chile és Mexikó helyén. Ezenkívűl a kelták és más népcsoportok is mutattak be emberáldozatot.

    A legtöbb embert az aztékok és az inkák áldozták fel isteneik színe előtt.

    Tartalomjegyzék

    1 A vérontás oka
    2 Sasszárnyon
    3 Erőltetett menet a túlvilágba
    4 Halálvíziók
    5 Hátborzongató díszítés
    6 Forrás
    7 Lásd még

    A vérontás oka

    Fontos megérteni, miért végeztek az aztékok emberáldozatot. A mexikák teremtéstörténete szerint az istenek saját vérüket adták az emberiség megteremtéséért. Mivel az ember így ajándékba kapta az életet, örökké tartozik az isteneknek – a tartozás fejében pedig rendszeresen emberi vért kell felajánlani. A vért a közép-amerikai vallásban a termékenységgel is összekötötték, ezért mindenkinek kellett vért adnia valamikor életében. Általában ezzel biztosították a termés növekedést és a gyerekszületést, és úgy végezték el, hogy megszúrták nyelvüket, combjukat, karjukat, mellkasukat vagy nemi szervüket. A legfontosabb és leglátványosabb szertartásos véráldozat azonban a lépcsős piramisok tetején történt.
    Sasszárnyon

    A kőből készült cuahxicallit (szó szerint: sas lopótök edény) az azték papok az isteneknek szánt áldozatokhoz használták, és gyakran sast vagy jaguárt formázott. Belsejében helyezték el a legértékesebb áldozati ajándékot, a még mindig meleg szívet.
    Erőltetett menet a túlvilágba

    Négy pap a fogoly kezét-lábát megragadva kifeszítette a testét, az ötödik pap pedig kőkéssel kivágta a szívét. Később lent a földön egy másik pap pedig levágta a fejét, és elhelyezte egy közeli koponyatartón.

    Mindegyik korai spanyol tudósító megemlékezik arról, hogy láttak koponyákkal teli állványokat, úgynevezett tzompantlikat a lépcsős piramisok mellett. A tenochtitláni Nagy piramis mellett állóra a becslések szerint több mint százezer koponya fért fel. Az Eduardo Matos Moctezuma által vezetett feltárások során felszínre került egy áldozati oltár, amelyet több mint 240, sorba rendezett, faragott kőkoponya díszített, ahogy Hernán Cortés katonái leírták. Fontos, hogy a több ezer koponyán még rajta volt a felső csigolya, amikor megtalálták. Ez azt mutatja, hogy az áldozatok fejét közvetlen haláluk után vágták le. A legutóbbi ásatások során a Nagy templomnál megtalálták azt az áldozati követ, melyet Motolinia ferences szerzetes leírt, aki a hódítás idején járt a városban, és éppen ott volt, ahol ő mondta: „a lépcsők fölött, a bálványok oltára előtt”. Ugyanekkor találtak egy Tlalocnak bemutatott áldozatot, amely 42 gyerekkoponyából és -csontból állt.
    Halálvíziók
    Azték emberáldozat

    A rettegő áldozatok halála és testük feldarabolása gyakran megjelenik az azték művészetben. Az azték Coyolxauhqui istennő 1978-ban talált hatalmas faragott korongján az istennőt levágott karral és lábbal ábrázolták. Coatlicue istennő hatalmas szobrát szívek, emberi belső részek, koponyák és végtagok koszorúzzák. A tenochtitláni Naptárkönyvön (vagy Napkövön) Tonatiuh napisten arcát emberi szíveket tartó karmok szegélyezik. Xipe Totec isten szobrai különösen megdöbbentők. Az áldozat után a holttestet megnyúzták, majd a pap magára öltötte a friss emberi bőrt, hátul szépen összekötve. Xipe totec számos kőábrázolásán látható, hogy így viselték az áldozat bőrét. Sok holttestnek valószínűleg megették a végtagjait, főleg a nemesek. De az az elmélet, ami szerint az emberhús fogyasztása végett volt szükség - ahogy Michael Harner és Marvin Harris állítja -, általánosan nem elfogadott. Bár az azték étrendben kevés hús volt, a bab és a kukorica megfelelő fehérjeforrást biztosított, és biztosít sok mexikóinak még ma is.
    Hátborzongató díszítés

    Az aztékok a feláldozott emberek koponyáját a tzompantli nevű koponyatartókra helyezték. Bár ezek a borzasztó kiállítások nem maradtak fenn napjainkig, a korábban a Tempo Mayor északi részéhez tartozó, stukkóval borított reliefek, igen érzékletesen ábrázolják a koponyák sorait.

    Megkezdték a népirtást.

    VálaszTörlés
  38. Amúgy kedves barátaim hol voltak még az amerikaiak az indiánok kiirtásakor? Hm? Kik is hódították meg az amerikai kontinenst? A spanyolok és a portugálok mind két nép fanatikus katolikus volt és a pogány indiánok megtérítésének furcsa módját választották... :(

    VálaszTörlés
  39. Már nem azért, de szerintem nagyon jöhetne már egy Armageddon vagy valami Föld összeomlása. Nem vagyok az ember ellen de én őszintén azt nagyon is várnám, hogy végre visszakapják azok a szörnyetegek a tetteket akik olyan dolgokat tettek, mint ezek a mocskok az indiánokkal. Vagy ez egy olyan "Világ" ahol ez nem fog bekövetkezni? Csak utcákon sétáló vén csontokat és a materiálisokat fogom látni, akiknek sorsuk szintén pusztulás? Nem akarok okoskodásokat vagy kioktatást a hozzászólásomra. Eleget tudok Én dolgokról. De én csak azt akarom tudni, hogy mikor jön el VÉGRE az összeomlás.

    VálaszTörlés
  40. mazsol te jol beszelsz csak sajnos a zombik ezt nem fogjak fel

    VálaszTörlés
  41. A cikk irojanak kicsit korultekintobbnek kellett volna lennie ,mert sok valotlant allit benne. Az indianok oriasi kedvezmenyt kapnak az allamtol mindenre. Ingyen hazikoban laknak ,ingyen satellite , a benzin a cigaretta es minden fele aron van . Nem kell nekik adot fizetniuk ...Ja es koszosak ...nagyon rendetlen a hazuk taja ..Kicsit korul kellene inkabb nezni mielott elkezdi mocskolni az amugy altalam sem kedvelt amerikat

    VálaszTörlés
  42. MEHNAM-info / Jogjavítás Ügykód: holokausztcsalasfeljelentese150429

    dr. Polt Péter legfőbb ügyész
    Budapest, Markó u. 16.
    1054

    HOLOKAUSZT CSALÁS FELJELENTÉSE

    Feljelentem a 600.000-ből 508.000 magyar zsidó holokauszt áldozat „áldozatságát” kétségbe vonó, holokauszt kártérítés kezelő zsidókat, akik nem adják oda az 508.000 magyar zsidó holokauszt áldozat után felvett kártérítést az 508.000 magyar zsidó holokauszt áldozat hozzátartozóinak. A kártérítést azzal az ürüggyel használják, ill. kamatoztatják maguknál, hogy a kötelezően, mindenki által elfogadásra, törvényben rögzített lélekszámú „600.000 magyar zsidó holokauszt áldozatból” ők, a legilletékesebbek, „még nem tudták kideríteni 508.000-nek a nevét”!

    (Az RTL Klub Tv-ben néhány évvel ezelőtt egy reggel bemondták, hogy „megemlékezésként, a Dohány utcai zsinagógában felolvasták a 92.000 magyar zsidó holokauszt áldozat nevét”. Ettől a hír felolvasója is megdöbbent, s ezt mondta: „valószínűleg valami technikai hiba történhetett”. Napközben az főilletékesek úgy nyilatkoztak, hogy azért 92.000 magyar zsidó holokauszt áldozat nevét olvasták fel, mert eddig csak ennyinek derítették ki a nevét. Este az RTL Klub Tv-ben újra megismételték azt a hírt, hogy „megemlékezésként a Dohány utcai zsinagógában felolvasták a 92.000 magyar zsidó holokauszt áldozatnak a nevét”.)

    Miután a Rendőrség nem látott az ügyben bűncselekményt, a következőket kérem az ügyészségtől:
    Derítse ki az ügyészség az 508.000 magyar zsidó holokauszt áldozat nevét! A MAZSIHISZ-szel adassa oda a kártérítést az 508.000 magyar zsidó holokauszt áldozat leszármazottainak! Tisztázza, hogy ha a MAZSIHISZ-esek csak 92.000 magyar zsidó holokauszt áldozat nevét ismerték, hogy számolták össze, honnan vették annak az 508.000-nek a nevét, akiknek a nevében is kártérítést vettek fel! Ha csaltak, helyezzék őket ezért vád alá! És helyezzék őket vád alá az 508.000 áldozat nevének „nem ismertnek” feltüntetésével elkövetett bűncselekmény miatt is! Ugyanis a kötelező 600.000-es magyar zsidó holokauszt áldozat számot ők, mint az áldozatok fő képviselői kétségessé teszik azzal, ha 508.000 áldozatnak a nevét „nem ismertnek” tüntetik fel! Addig, amíg nincs meg az 508.000 hiányzó név, ítélkezési csalás valakit azért büntetni, mert nem számolja hozzá az ismert nevűekhez a MAZSIHISZ által sem ismert nevű holokauszt áldozatokat!

    Ezúton igényt jelentek be, mint megbízás nélküli kárelhárítási ügyviteli díjra, az 508.000-ből ezúton kideríttetett nevű áldozatok hozzátartozóinak kifizetett kárpótlási összegek 10%-ára!

    Budapest, 2015. 04. 29.

    Sydo Tejfalussy András Béla Ferenc okl. vill. mérnök, megbízás nélküli közérdekű kárelhárító ügyvivő, 2621 Verőce, Lugosi u. 71., www.tejfalussy.com, tudomanyos.rendorseg.pjt@gmail.com

    VálaszTörlés
  43. Helló.
    Ez KENDRICK FINANCE. Azért vagyunk itt, hogy hozzon létre egy figyelemfelkeltő, hogy az egész közvéleményt a tény, hogy az N szervezet adja ki kölcsönt a magán- és az állami szektor a gazdaság. Szüksége van egy hosszú távú vagy rövid lejáratú hitel? Egyéni, családi, cég vagy szervezet, amely a rászoruló kölcsön, hogy megoldja a pénzügyi nehézségek kell alkalmazni a kölcsön. Kínálunk hitelek, a kamat olyan alacsony, mint 2%. Ön is kap a sürgősségi hitelek feldolgozható néhány órán belül. Írjon nekünk most VIA

    EMAIL:
    kendrickfinance@outlook.com

    KENDRICK FINANCE

    VálaszTörlés
  44. Tudjuk, hogy a történelem ismétli magát, ezért van egy olyan érzésem, hogy az Európába jelenleg özönlő muzulmánokat naivan és kedvesen fogadó -mint ahogy az indiánok viszonyultak kezdetben a sápadt arcúakhoz- és demográfiailag hanyatló nyugat-európai társadalmak is úgy fognak járni, mint az indiánok. Hajrá Juncker apu és Merkel anyu!

    VálaszTörlés
  45. Bizonyság hogyan én kaptam kölcsön.
    A nevem Mr Fabian Claudio, Chiléből, én egy út szerkezetük cég tulajdonosa kerestem egy igazi hitel, hogy a projekt, az elmúlt négy hónapban, és minden volt egy csomó csalások bízom bennük, és a végén a nap, elvitték a pénzt anélkül, hogy adott nekem kölcsön, minden reményem elveszett, voltam zavarodva és frusztrált, én meg nagyon nehéz a takarmány a családom, én soha nem akartam, hogy bármi köze hitel vállalatok az interneten, így mentem egy barátja azt mondta neki, hogy mi történt, és azt mondta, ő is segít nekem, tudja, hogy a hitel cég, amely segít nekem bármilyen mennyiségű hitelt nekem kellett egy nagyon alacsony kamatláb 2%, ő irányított engem hogyan kell alkalmazni a kölcsön, én például azt mondta nekem, én alkalmazott E-mail (patrickloans15@gmail.com), soha nem hittem, de megpróbáltam, és az én legnagyobb meglepetés kaptam kölcsön 24 órát, nem hiszem el, boldog vagyok és az új gazdagok, és megköszöntem Istennek, hogy ilyen hitel cég még létezik ilyen csalások mindenhol, kérjük mindenki ott, akik a szükséges hitel megy (patrickloans15@gmail.com) hogy soha nem fog elhagyni, és az életed meg fog változni, mint az enyém volt.

    VálaszTörlés